MandarineSlice: what a sweet shade of pink!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, October 29, 2007

what a sweet shade of pink!


Nu am baut foarte mult Martini la viata mea..dar daca as comanda unul acum as vrea sa sune ca Pink Martini si aibe culoare lor de roz..atat de veche si atat de proaspata...vesela si naturala!
Daca la Muse nu mi-am gasit cuvintele pentru ca am trait asa intens ca nu cred ca as fi putut foarte bine sa descriu ce am simtit...la Pink Martini e cu totul alta poveste..una povestibila. Nu cred ca mi-a stat piciorul locului vreo secunda... am batut ritmul toate cele 2 ore integral. Simpatici si deschisi spre cultura internationala..muzicala si nu numai...sa fie vorba de niste americani?...sau mai degraba de un cocktail mai putin obisnuit de natii, influente, curente si genuri muzicale. Mi-ar placea macar sa ma implic in procesul lor de "recrutare" al melodiilor vechi valoroase...de pe discuri de vinilin. A fost prima data cand am reusit sa ma identific cuo rosie plina de speranta! Ce senzatii placute a trezit in mine acest concert! Si a placut si jumatatii mele...ceea ce inseamna: sweet enough for a woman dar strong enough for a man:D
good job u guy
s!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home