MandarineSlice: ce gust are dimineata ta?

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, November 30, 2007

ce gust are dimineata ta?


Am inceput sa prind gustul diminetilor mele... Catodata nu mi-e foarte clar ...dar unele au un gust distinct, amar...amestecat cu gandurile unei zi de munca.
Altele au gustul drumului spre serviciu, al prafului uman din Gara de Nord...altele au gust de lene, altele au gust de somn, altele au gust crocant (insist pe ideea ca crocantimea e un gust...desi am avut certuri cu accounti pe tema asta) de paine prajita cu marmelada de portocale. Unele dimineti au propriile coordonate temporale. Unele dureaza pana la 3 dupa-amiaza...altele se termina brusc cand ma despart de tine in metrou... Unele au gust de ameteala si o usoara adiere a parfumului cu care am dansat sambata seara! Dimineti reci, dimineti fierbinti, dimineti pline de soare, dimineti pe care le detesti...dimineti care vrei sa nu se mai termine, dimineati care vrei sa nu inceapa.
Cel mai mult ma amuza proverbul ala strabun "cine se scoala de imineata...departe ajunge!". Adica mai exact...unde? Unde ajungi daca te te scoli cu noaptea in cap? Mai ales acuma iarna? Ajungi sa racesti de la cat e de frig...ajungi sa te impiedici ca nu e lumina destula afara sau in cel mai bun caz ajungi la serviciu (daca ai noroc sa nu prinzi traficul al mare)!!!
In week-end...oricat de devreme m-as scula...tot in pat ajung...

Deci luati diminetile ca atare ...puneti pe felia de paine o raza de soare..hraniti-va bine cu lumina si incepeti ziua in ritmul vostru...ca sa fie pe gustul vostru. ... Daca e un gust placut sa-mi povestiti si mie ;)

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"Ma sculai din viul noptii si ajunsai la stalpul portii!!" Din Oltenia cu drag...Am un paradox oricat de devreme m-as trezi tot atunci ajung unde imi propun sau mai rau intarzii....Cu cat mai de dimineata cu atat mai lenes....Diminetile au gust de nou...de proaspat, de dorinta si speranta...uneori de vin sau Grants..Dar nimic nu se compara cu diminetile de vara daca esa fie ceva frumos vara sunt diminetile

Dec 8, 2007, 4:19:00 AM  

Post a Comment

<< Home