MandarineSlice: AZi ploua...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, December 06, 2007

AZi ploua...

Ploua pe strada...ploua pe dinauntru...
si pe dinafara
NU e purificatoare
E grea...apasatoare
ma simt imbibata
ma simt plina

as vrea sa pot sa-i schimb dispozitia
sa fac din vreme rea ...vreme buna
daca as putea sa fac asta
As putea sa fac multe...

As vrea ca nimic sa nu se mai termine iarna.
Totul sa inceapa si sa sfarseasca vara
Sau doar sa inceapa...
sa avem doar gemeni, raci si fecioare
...poate si vreo 2-3 tauri
dar atat!

Atat mi-ai spus si a inceput sa ploua
De atunci, am luat-o cu mine de afara
si o pastrez pe fata
Ma curata, imi sapa santuri si apoi
...se scurge
Viata se scurge...si ea

As vrea sa fie acum vara
Acum aici
Si in sufletul tau

Atat!

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ploua,ploua,ploua
Vreme de betie...in toamna lui 2005 ploua de cateva zile(imi place ploaia mai ales daca bate si vantul...e fecund si patimas)dar atunci mi-a fulgerat prin minte "Daca nu se mai opreste?" m-am speriat, am inchis geamul repede, speriat dar si rusinat de gandul meu apocaliptic...oricum in "orasul" asta nici un fenomen al naturii nu e bine venit...parca e impotriva firii locul asta

Dec 8, 2007, 4:28:00 AM  
Blogger albeenah said...

Perspectiva unei situatii de criza provocata de un fenomen al naturii ma sperie si pe mine cand e vorba de orasul asta. Suntem in criza oricum, perpetua criza...un potop ar fi de ajuns sa ne impinga peste margine...am muri de inima rea si de nebunie...pana sa ne omoare ploaia

Dec 9, 2007, 9:12:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

te pupa scuza

Dec 11, 2007, 8:02:00 AM  

Post a Comment

<< Home