MandarineSlice: cum privim...inainte sau inapoi?

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, January 08, 2008

cum privim...inainte sau inapoi?


Si mai trecu un an?....Intrebarea simpla este...ca sa-l evaluam privim inainte?...ca sa-l uitam privim inapoi? ...cred ca e putin invers...cred ca putem chiar sa inchidem ochi...si asa..incepem sa imbatranim... De la o varsta...nu mai crestem...ci "ne maturizam"...ca sa coafam mai frumos in cuvinte faptul ca de fapt imbatranim... He he A fost un an f luuuuuung si plin...Nu credeam ca exista viata in Romania..dar iata ca a existat si inca din plin...am trait multe lucruri de care m-as fi lipsit bucuroasa dar in acelasi timp sunt bucuroasa ca le-am trait. Ce mai!... to make a long story short...privesc inainte...am numai inainte de privit. Anul acesta il simt cald si bun cu mine...cu multe zile pe plaja si multe zile mangaiate de briza marii si blandetea inspiratiei venite la timp.
Daca esti mereu in urma...respira adanc si lasa viata sa te ajunga... E un ciclu repetitiv...la un moment dat ai sa te prinzi sau o sa se prinda ea de tine ;)

Here's to "sa ne fie mai bine"!
Nu! Anul asta inca nu candidez la nici o functie de stat... mai incerc faza asta cu munca...poate imi iese...cine stie...

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Te uiti inapoi ca perspectiva pt. inainte.Am un client care zice "Daca tot am iesit in strada sa ne plimbam."...Cat despre filozofia matematica asupr avietii cu reprezentarea ei matematica..Traim intr-o lume ciclica dar pe spirala cu minimile la k+1 mai mair de cat cele d ela k si cu maxime in k+1 mai sus de cat cele de la k....O sa fie bine, sau macar am incercat si apoi viata e un examen spre mai departe

Jan 9, 2008, 1:43:00 PM  

Post a Comment

<< Home