MandarineSlice: dilema zilei

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, January 09, 2008

dilema zilei

Pentru astazi avem o scurta nelamurire...pe care parca mi-a lamurit-o deja cineva, dar mai strang pareri ( daca le aveti) cu privire la logica sau shpilul acestui print.

O posibila urmare sau element ajutator este cel de mai jos "inseriatul" cu nr 1 sau 2. ...dar un print (zic eu) ar trebui sa functioneze si singur...fara element ajutator...nu?

Labels: ,

3 Comments:

Blogger Sahara Penguin said...

Mie mi se pare chiar mai misto primul. Pana termini de spus, deja e la trecut. Poate ca ti se pare aiurea pentru ca nu e limba natala... nu iti suna la fel de clar. Daca ar fi fost "pot sa l-am reparat" era mai clar, desi suna ca dracu in romana (ca majoritatea adurilor pe care incerci sa le traduci).

Din contra, mi se pare ca al doilea e redundant fara primul. Adica da, un lipici pe care pui headline "mai usor de facut decat de zis"....

Jan 9, 2008, 10:17:00 PM  
Blogger Sahara Penguin said...

Me rog... nu chiar redundant... dar usor banal :)

Jan 9, 2008, 10:18:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

exact... as "i can... blogged it" :D

Jan 10, 2008, 10:52:00 AM  

Post a Comment

<< Home