MandarineSlice: sunny side of everything

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, May 07, 2008

sunny side of everything


Today was sunny! Da! Eu...ai care ma plang tot timpul...am avut o zi buna!!! Cel putin pana acum...acum ca a mai iesit si soarele...ce mai...e rost sa-mi revin...sa nu mai consider primavara asta o toamna tarzie...pentru ca la mine toamna asta va fi vremea inceputurilor :)
Ma rog... long story short...m-am simti bine...secundele au fost egale...minutele s-au comportat normal...ziua de lucru nu a fost nici prea lunga..nici prea scurta..totul la timpul lui cum s-ar spune. Acuma ma duc sa mananc intr-un copac si sa caut esente de viata de agatat la gat. Ma simt creativa...ma simt balerina..simt ca azi pot sa-mi permit licente publicitare: sa-mi aleg o imagine care sa aiba tupeul sa spuna chiar ceea ce arata...Asa ca...

o jerbera superba indoita in balet ...va doresc si dumneavoastra. Sariti dupa soare...si ziua va inflori!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home