MandarineSlice: Snack Attack & Robin

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, April 16, 2008

Snack Attack & Robin

Si iata ca repriza Snack are repercursiuni...cel putin in scris. fara prea multe comentarii ...public mailul pe care l-am compus eu (rapid si cam stangaci- scuzati calitatea scrisului!) si raspunsul reprezentatului acestora care a venit cam dupa o zi- doua. Destul de promot ...zic eu. N-are rost sa mai comentam aiurea...as putea doar spune...ca aceste reclamatii SE CITESC...despre urmari nu ma pot pronunta...poate or fi...poate nu...cert e ca eu ma simt bine ca am facut acest demers. Atat. Multumim pentru atentie!

To: suparat@snackattack.ro
Subject: [Site] suparatA

Buna ziua,

Sunt clienta fidela a magazinelor Snack Attack. Sunt satisfacuta de produse, desi nu sunt atat de sanatoase precum sustineti - continutul de maioneza din aproape toate senvisurile si combinatiile greoaie de mancare ma cam pun uneori pe ganduri. In schimb serviciile le gasesc ireprosabile de fiecare data...cu o mica exceptie...
Din pacate, zilele trecute am avut o experienta neplacuta cu unul din magazinele situate pe Stefan cel mare. Am asteptat dupa mai multe persoane la coada...multi s-au bagat in fata si au fost serviti inaintea mea fara probleme...Eu am asteptat sa vad daca se va ocupa cineva si de mine..dar era prea mult haos. O dominisara inregistra produsele si nu stia ale cui sunt bonurile, cealalta se misca foarte foarte greu punand produsele in pungi ...In ciuda numarului mare de persoane am constatat o mare lipsa de organizare si pe deasupra cand mi-a venit randul...mi s-a reprosat ca nu am stiut sa stau la coada. Am renuntat sa mai cumpar ceva in acea dimineata si nici nu voi mai vizita acel magazin prea curand.
Totul mergea in reluare in acea dimineata...Am fost socata sa dau peste un personal atat de lent
si bulversat tocmai intr-o zona atat de des circulata.

Imi pare rau sa fac aceasta plangere dar nu mi s-a parut deloc un comportament ok din partea personalului si consider ca fac o imagine proasta pentru restul magazinelor unde serviciile sunt foarte ok.

va multumesc
O zi buna!

RASPUNS:

Buna ziua,

Va multumim pentru mesaj si pentru faptul ca, in ciuda celor intamplate, sunteti un client fidel al companiei noastre.

Doresc in primul rand sa va reconfirm faptul ca produsele noastre sunt foarte sanatoase. Singurul sandwich care contine maioneza este cel cu humus, deoarece este un produs de post si numai maioneza se putea pune in el. Restul sandwich-urilor contin in cantitate foarte mica doar crema de unt care are rolul de bariera microbiologica.

In al doilea rand doresc sa va multumesc ca ne-ati adus la cunostinta comportamentul angajatilor nostri. Este extrem de important pentru noi sa avem astfel de feedback-uri de la clientii nostri.

Avand in vedere ca cele intamplate in acest magazin nu corespund standardelor noastre de servire, va asiguram ca vom lua masuri astfel incat sa nu mai aveti experiente neplacute in magazinele Snack Attack.

Va mai asteptam oricand si cu alte mesaje legate de magazinele, produsele sau angajatii nostrii.

Cu consideratie,

D. G.

Director Vanzari Retail

Labels:

2 Comments:

Blogger Zu said...

eeee, cred ca e cazul sa ma mobilizez si eu si sa scriu la ADP, nu??? :-)

Apr 17, 2008, 11:05:00 AM  
Blogger albeenah said...

dc se poate...pe mail...ca merge repede...vaz ;)

Apr 17, 2008, 11:39:00 AM  

Post a Comment

<< Home