Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it!
;)
does your mama feed you?
Cat de inventivi si jemanfisisti pot fi americanii cand e vorba de a crea pretexte pentru advertising. Oriunde exista un om...un pom...un ac cu gamalie sau o agrafa chiar...ei pot gasi o idee. Si indiferent cat de absurda e...pentru cei care gusta unul mai sec ...ea va sta in picioare. Zilele trecute, ma bagam in seama la comentarii cu un anume ilustru "analist de reclame" de pe IQ ads (apropos ...rubrica aia ar trebuie sa se numeasca - "amatori scuipati-va parerea aci!") . Acesta sustinea ca in spotul pentru Banca Romaneasca cu noul "vecin de vila care sta la bloc"...nu apare targetul. Suntem atat de imaturi si totdeodata seriosi cand e vorba de advertising in tara asta. Reclamele uneori sunt si un pretext for fun...dar cum nu le intelege cineva sau nu le gusta umorul, cum incepe sa analizeze tot la sange si cu un ochi destul de prost format- target, obiective, pozitionari. Lasati oameni buni toate aceste notiuni pe mana expertilor si bucurati-va de viata! Daca nu vreti sa cumparati sau sa apelati la serviciul promovat...e dreptul vostru...Nu e si dreptul vostru sa vorbiti in numele publicitatii si opiniei publice in general. Mai ales atunci cand nu aveti niciun studiu complet, cercetare sau analiza oficiala cu care sa puteti sustine cele afirmate. Iata acest spot ...care creeaza pretexul unui produs...din orice...si nu se ia foarte tare in serios! Desi sunt convinsa ca daca aruncam un ochi peste niste cifre...si-a atins targetul, vanzarile and then some. Pe bune...nu va doare capu de atata expertiza si critica total ne-constructiva!? Poate problema voastra nu-i la cap...ci la stomac...Poate n-ati mancat cum trebuie demult ;) Let da mama feed you ...and you'll feel much better! ;)
Labels: advertising
1 Comments:
Totally agree. In afara de conflictele dintre Ana Militaru si Florin Dumitrescu, toate analizele sunt de incepatori.
Post a Comment
<< Home