MandarineSlice: cultul problemei

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, February 04, 2010

cultul problemei

Fara doar si poate...problema la romani este ridicata la rangul de obiect/subiect de cult sau veneratie. Da, desi nu recunoastem multi dintre noi nu suntem definiti prin personalitate, realizari sau alte trasaturi care tin de caracter sau mostenirea genetica ci de...problemele pe care le avem. Ne tinem stransi cu dintii de probleme pentru ca, in absenta lor, viata ar fi cumva mai incolora si insipida. Problemele sunt provocari pentru unii, obstacole pentru multi, cert este ca ele sunt. Si nu numai la noi. Peste tot..pana si sistemele de calcul sau navigare pe internet pana si animalele de casa au invatta procesul corect si eficient de semnalare a unei probleme. Pisica mea face in pisu in pat...da..de ceva vreme. Stiu ca e o problema cand intru in casa, daca in loc sa ma astepte la usa, fuge repede sub pat. Care e problema ei?... problem unknown...avem cateva banuieli dar nimic foarte concret pentru moment. Problema mea...asternuturile!!! Ca s anu mai vorbim de saltea. Azi de dimineata ...la serviciu am vrut sa dau un "delete" fara sa selectez obiectul delete-ului... calculatorul repede :THERE WAS A PROBLEM! For a moment I thought my grandmother had died! Dar nu..problema a fost cu selectia. Sa le luam pe rand...stirile TV... au depasit demult stadiu de probleme...lumea are probleme peste tot...nu mai vrea sa le vada si la Tv...oh nu..la stiri vedem drame, tragedii.. razboaie (stau sa ma gandesc daca majoritatea razboaielor de pe pamant nu sunt rezultatul pur al unui efort mediatic pentru a "distra" populatia). Filmele...povestile...tot ce citim si vizionam si trecem prin stomac...trebuie sa aiba o problema..E-urile...B-urile...vremea...aerul...Pana si atunci cand vezi un grup de oameni adunati pe strada...care e cea mai naturala intrebare prin care vrei sa afli ce se intampla ? CARE-I PROBLEMA?
Recunosc ca de doua zile n-am mai avut nicio problema...si parca astept sa ma trazneasca cineva de sus! Nu stiu..oi fi doar eu...sau e greu sa functionam in absenta lor... de aia ne-am creat notiunea de Rai nu?...o loc fara probleme..Majoritatea dintre noi nu mai stam sa le analizam..suntem asa prinsi de ele...de problemele astea majore sau minore incat nici nu ne dam seama ca functionam in virtutea lor. Uneori lipsa problemelor ne lasa buimaciti, dezorientati, fara scop in viata, alteori nu ne determina decat sa cautam altele sau sa le fabricam... alteori ele exista si sunt de ne-rezolvat si atunci decidem sa le purtam precum o litera stacojie pe frunte sau pe imbracaminte ca tot restul lumii sa stie cu ce ne confruntam.
Oameni fara probleme...cum faceti de nu le aveti? Exista vreun depozit special cu lacatel...si daca da vreau sa aflu si eu combinatia. Nu vreau sa-mi las problemele oricum, pe strada sa inghete de frig, vreau sa le pun undeva la pastrare...nu de alta dar cand dau de altele...mai grave... vreau sa le compar si sa-mi zic ce stupida am fost "back then" cand nu stiam sa ma bucur pur si simplu de viata.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home