MandarineSlice: nu stati nici voi degeaba!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, December 09, 2009

nu stati nici voi degeaba!





Si din seria "n-am stata degeaba" urmeaza si episodul 2. M-am mutat putin cu scrisul aici unde promiteam ca am sa ma schimb ...profesional vorbind...and I gave it a try... Am incercat si altceva... in afara de publicitate. Cred ca m-am mutat pentru ca nu vroiam sa scriu una articol- promisiune si provocare profesionala in acelasi timp intr-un blog uitat de lume ci pe un site destul de citit si in voga chiar. Asta pentru a ma asigura ca o sa ma tin de ce promiteam pe acolo. Si iata ca partial am reusit.
Impreuna cu o persoana foarte talentata am invatat sa fac chestiuni dragute din metal si sticla...fara sa renunt la culorile pe care le foloseam oricum deja. Rezultatul (mai exact o intreaga colectie tematica) este detaliat aici si in pozele de mai sus, si va sta la dispozitie de Craciun daca nu aveti inspiratie si nu sunteti total coplesiti de criza...desi eu as zice ca iti trebuie un dram serios de inspiratie sa cumperi un astfel de cadou. Asa ca enough said! Asteptam provincia! Asteptam comenzi!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home