MandarineSlice: n-am stat degeaba

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, December 09, 2009

n-am stat degeaba

Am fost absenta si inca mi-as dori sa fiu putin, dar am zis ca e cazu sa nu ma dau la fund de tot. Criza la mine pe toate planurile...dar cum din turmentari pot iesi si lucruri frumoase...pam pam:Iata un rezultat care s-a cam lasat asteptat. Pentru multi aceasta diploma nu inseamna nimic... pentru mine este un loc 40 dintr-o mie si ceva de participanti worldwide la un concurs de crowdsourcing pentru o campanie simpatica la un produs din carne si foarte carnivor si anume salamul Peperami... Mai multe info despre concurs aici ... Cat despre ideea mea...mai degraba zis campanie ...o gasiti aici
Eu sunt f mandra de ce am facut, desi nu se pune cu experienta marilor castigatori. Ca experienta personala pe timp de criza am bifat ceva f frumos si stimulant. Macar eu singura sa-mi mai dau ceva de lucru. Am zis!

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous daniel prorociuc said...

hei! felicitari! chiar ma gandeam pe unde ai disparut :)

Dec 13, 2009, 9:49:00 PM  

Post a Comment

<< Home