MandarineSlice: curious growing pains

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, October 19, 2009

curious growing pains


E ciudata senzatia unei usi care ti se inchide ....atunci cand nu ti se deschid altele...
In cautarea unei chei universale care sa-mi deschida si sa-mi inchida toate usile atunci cand am EU chef, stau ingesuita intr-un colt din noul open space, unde nu exista usi si toti stiu de amantii oricui sau de diferite afectiuni medicale, programari sau opinii politice ale colegilor de birou. Open space-urile ma inhiba ceva teribil...lipsa de intimitate nu ma face decat sa-mi doresc mai multa intimitate...nicidecum sa ma apropii de ceilalti colegi sa ne "mingle" si "bond" like all the cool and trendy people of the world. Nu stiu, poate asa sunt doar eu...defecta...si restul lumii chiar da rezultate in urma acestui masuri de HR. Oricum circumstantele prin care am ajuns aici nu tin de niciun fel de schema de HR, singura schema de HR pe care incearca s-o aplice sefa ema este sa ne tina pe toti aici , cu joburi platite inca la zi...lucru care in astfel de vremuri de criza (cand apar coltii si mojicia din orice colt) este admirabil!
In afara de mutarea asta de pion ratacit pe o tabla de sah, zilele astea insa am avut tot felul de revelatii stranii, in sensul ca am realizat lucruri pe care toata lumea le stia probabil deja... dar pentru mine sunt noutati. Genul acela de "noutati" care ar trebui sa ma fac mai intelegatoare si mai inteleapta despre mersul lucrurilor in societate, dar de fapt...nu fac decat sa ma bage mai mult in ceata.
Sa le luam pe rand...azi de dimienata...pe la ora 8... ma trezeste din somn o roboata pe telefon sa ma informeze ca am fost aleasa pentru a castiga suma de 3000 de euro, tot ce trebuia sa fac fiind sa-mi notez un numar de telefon la care sa sun pentru a intra in posesia "piciorului lui Dumnezeu" pesemne. Am zis ca in obsesia mea de a castiga 3000 de euro lunar a inceput sa visez situatii in care i-as putea obtine, asa ca i-am dat si lui Adi receptorul sa asculte... Nu...nu visam intr-adevar femeia ne dorea tot binele din lume...daca aveam pix sa ne notam numarul.
In alta dezordine de idei... am dat de un joc pe facebook care ma ajuta sa promovez in cariera...momentan tintesc spre editorialist de Vogue, dar trebe sa-mi cumpar o geanta smechera de firma ca sa ma lase sa candidez la post. Din nou, invataturi multiple se pot trage si din asta...
Am aflat de la o prietena insarcinata (aici lucrurile chiar cred ca erau deja stiute) ca un copil tre sa stea cu curu'n sus ca sa iasa usor din pantecu mamei. Logic nu? What do we learn from this? Ca de la primu contact cu planeta Pamant si realitatile ei te apuca pandaliile!!!
Cand iti pregatesti o evadare-concediu de mult timp si o astepti cu nerabdare...fii sigur ca o sa ploua...dar fii sigur ca vei fi un om mai bun, mai calm si mai putin frustrat atunci cand reusseti sa te simti bine si in sau in ciuda unor astfel de conditii.
Prietenii mi se plang ca sunt batrani la 25 de ani...eu la 29 ma simt deja ca la 40...cred ca orasul asta e de vina sau voi fi egoista si voi zice doar ca e vina mea, fara sa las si altora ocazia sa-si asume ceva...Ciudat este faptul ca aceeasi priteni se plang ca nu resusesc sa se maturizeze: "cum cred ca cresc..pac..ma loveste ceva in cap". Pei as zice ca daca nu te ridici esti mort, daca te ridici si zambesti esti clar mai batran, daca te ridici, zambesti si pocnesti la loc esti mai tanar si clar...mai putin frustrat :D Ceea ce va doresc si dumneavoastra!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home