MandarineSlice: tastatura - furnicar

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, July 27, 2009

tastatura - furnicar

Intr-o dimineata, am observat o furnica plimbandu-mi-se pe birou...Apoi inca una..apoi inca una. Le-am apasat usor cu degetul, convinsa doar pe jumatate sa le omor. Cred ca mai degraba le-am ametit si le-am azvarlit in haul care se intinde intre suprafata biroului meu si podea. Acuma, sincer, nu stiu nimic despre greutatea sau forta gravitationala a furnicilor...saltul fortat e posibil sa fi fost mortal...sau nu. Cert e ca dupa cateva minute o furnica se plimba din nou besmetica pe biroul meu, in preajma tastaturii.
Am sters biorul cu solutie de curatat, am eliminat toate sursele de hrana...N-am reusit sa le descurajez!
Le vad si acuma, in timp ce scriu, osciland in preajma tastaturii. Sa fie oare tastaura mea un furnicar....si sub fiecare tasta sa se ascunda un apartament de furnica. In acest caz, cred ca in afara lui tata, furnicile mele locatare sunt cele mai suparate ca eu sunt copywriter. Chiar le-o placea sa le tastez mereu in cap asa. Sau poate chiar o fi o forma de motivare pentru ele. Cred ca ele se simt incurajate ca undeva pe tot biroul asta al meu exista multa activitate...Si adevarul e ca atunci cand vine vorba de tastatura...si eu sunt foooarte harnica. Ma intreb oare furnicile care salasuiesc intastatura mea, stiu ce scriu eu pe mess? Sau cat am lucrat azi pentru serviciu? In cazul acesta cred ca trebuia sa le apas cu degetul un pic mai convinsa ;) Totusi cred ca am sa ma inteleg destul de bine cu acest furnici. Enter si space barl sunt sediile lor centrale, in rest cred ca fiecare tasta cu familia ei. De exemplu la apartamentul E sta o familie fericita de 4 furnici, 2 copii galagiosi, dar silitori la scoala si o mama ingrijoarata mereu de cina de seara ;)
Hai ca tre s-o sterg...pana maine imi las furnicile in hibernare..dar promit sa revin cu detalii si frimituri pentru confortul lor personal ;)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home