MandarineSlice: custo-mizand

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Sunday, June 06, 2010

custo-mizand



Cum sa descriu o perioad atat de greu de pus in cuvinte. Pana mai ieri alaltieri au fost chestii care au rasarit tam-nesm in conversatie si care m-au facut sa zic numai... ahhh...mammm...ohhh...brrr...carrr...mrrrr. Nu credeam ca voi ajunge atat de departe cu vocabularul meu super-dezvoltat.

Se intampla ceva ciudat... in plina criza economica..mondiala... smangleala fara risipa de finete si nesimitire cat cuprinde...am inceput sa ma re-indragostesc de Bucuresti...Da... funny as it sounds... un job situat in plin buricul targului a facut asta din mine. Nu vreau sa ma aud zicand asta prea des de teama ca ma voi obisnui aici...dar asa...intre noi fie vorba (daca promiteti sa ramana intre noi), Bucurestiul asta incepe sa semene a ceva. Inca nu ma chinui sa-i definesc starea (trec printr-o cura de ne-analizare, purificare prin ne-analizare, sa icnerc s aiau lucrurirle on a day 2 day basis asa)...o fi de la vara si de la soarele care automat aduce cu el acel minim de optimism de care aveam cu totii nevoie... o fi de la faptul ca uikendurile incerc s ami le petrec totusi cat mai departe de El (bucurestiul meu incert) nu stiu..dar ma simt bine in bucuresti...ma prinde..ma cuprinde uneori chiar ma imbratiseaza in sunete, imagini vesele...copii...ce mai... e frumusel ...asa ca un tanar inca la pubertate pe cale sa se vindece de ultimele cosuri.

Poate totul are de a face cu faptul ca ma simt din nou useful pentru umanitate si atunci era normal sa-mi si gasesc locul atat timp cat locul a inceput sa ma vrea iar.
Saptamna trecuta am fost in Cluj... frumos Clujul...chiar si pe ploaie, poate cumva ploaia il accentueaza mai bine. Oricum, un oras frumos, semt cumva oprit de timp, ferit. Si totusi mi-am dorit inaPOI IN bUCURESTIUL MEU STUCHIT. E minunat s apoti s ate simti parte din ceva, sa pot sa ma simt jignita cand cineva imi desfinteaza orasul in loc sa il sustin in comentariile care mai care mai carcotase. Nu incerc sa-mi explic de c ese intampla toate astea. Credeam k 30 va fi o cifra dureroasa...se pare insa ca va poate mai frumoasa decat orice am trait pana acum. Sa inceapa dara...dar pana atunci cateva imagini ...pentru sufletzel :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home