MandarineSlice: growing on empty

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, April 30, 2010

growing on empty

pana la urma... ca sa va scutesc procesul, parcursul... care e lung, sinuos, absurd pentru mine poate plictisitor pentru altii... importanta e concluzia! Si concluzia este ca cea mai mare dezamagire vine de la tine. Nimic nu e mai ingrozitor decat sa te dezamagesti tu pe tine insuti... dar nimic nu e mai accesibil decat sa indrepti asa ceva.
Pana la urma tot ce mi s-a intamplat pana acum a venit mai mult din afara...si deja mi-e sila sa ma tot plang de dezamagirile altora... dar atata timp cat ma pot scula din pat dimineata (sau ma rog...pe la cat o mai fi dimineata these days ) si imi pot pune pune capul pe perna seara fara sama apese constiinta sau regretele...consider ca NU m-am dezamagit... sunt inca pe drumul cel bun. Mi-am pierdut harta, dar incerc sa imi pun in functiune simtul orientarii (doar n-am fost la cercetasi un an jumate degeaba) :)
Motivational sau nu, ignorant sau prea naiv... pana la urma asta e motivul pentru care eu am intrat in publicitate si o sa ma incapatanez sa cred in el pana in panzele albe... (panze are dublu inteles in fraza asta...cine ma stie, cunoaste).
Nu-mi ramane decat sa incep fiecare zi de parca ar fi restul vietii mele... si poate chiar e... CINE STIE?!?!
:D

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home