MandarineSlice: parfumo-metru

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, March 17, 2010

parfumo-metru



Masor zilele frumoase dupa cantitatea de parfum consumata din sticla parfumului meu preferat. Cand am chef sa am o zi buna ( cine n-are ?!?), cand vreau sa ies pe usa gandind lucruri pozitive si vreau ca ziua sa-mi aduca numai minunatii...ma dau cu parfum. Mda...nu sunt chiar asa de imputzita...ma dau cu parfum si in restul zilelor, dar pe cel special il folosesc numai pentru zilele care vreau sa fie speciale, zilele despre care am o inutuitie aparte...o premonitie optimista, o inspiratie deosebita...etc.
Mi-am consultat barometrul fericirii acum o saptamana si era golit doar pana la jumatate. M-am gandit ca n-am avut destule zile speciale, cel putin nu m-am simtit atat de speciala incat sa ma dau cu acel parfum... Ce ciudat!!! De maine cred ca incep sa consum parfum. E primavara si e multa speranta...in aer...si in sticluta!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home