MandarineSlice: extreme

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, April 27, 2006

extreme


Sunt o persoana a extremelor....negru/alb, trista/vesela, exuberanta/dezamagita, pesimista/optimista, scarbita/indragostita....
Starea mea de spirit e un lucru foarte ciudat si aproape incontrolabil, in schimb, cand vine vorba de culorile cu care vad lumea, am parte de un spectacol impresionant, covarsitor, compus din nuante de gri. Aproape fiecarei persoane din viata mea ii pot gasi o justificare, un motiv pentru ceea ce este, pentru felul in care se comporta, pentru nuanta de gri pe care, TOT eu, i-o atribui. Nu vad lumea in buna sau rea, meschina sau altruista, nu vad nimic numai in alb si negru/negru si alb
...de ar fi totul atat de simplu!!!
Daca ar fi sa derulezi lumea mea ar trebui sa dai de capat unui sir interminabil de complicatii. Lucruri pe care nu pot sa le vad
pur si simplu obiectiv, ci numai interpretari si indoieli si mari lacune de incredere. Daca as fi un om care vede doar alb sau negru ar fi mult mai simplu! Dar in afara de starile mele personale care deseori se plaseaza la extreme, nimic din existenta mea de pana acum NU se claseaza in categoria "simplu".
Fiind si ochelarista...ma gandesc sa-mi cumpar o lentila alba si una neagra...dar problema e ca trebuie sa privesc cu amandoi ochii! Orice as face..tot gri iese!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home