MandarineSlice: Luni dimineata...sau atunci cand iti cade totul din mana...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, May 15, 2006

Luni dimineata...sau atunci cand iti cade totul din mana...


...pe picioare!

Nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma trezesc luni dimineta...parca as fi unicul supravietuitor al celui de-al treilea razboi mondial!
Totul e un haos ...de nedescris! Patul ramane nefacut, ceaiul arde pe foc, televizorul zbiara la maxim din bucatarie in timp ce eu incerc sa trag pe mine o pereche de blugi "intrata la apa"...
Dupa ce reusesc sa termin micul dejun si sa ma spal cat de cat pe fata, proba cea mai dificiala este eternul "cu ce ma imbrac eu astazi?"....De regula constat cu stupoare ca m-am ingrasat peste uikend si ca nu pot sa-mi mai pun fusta pe care de abia asteptam s-o port cum se facea frumos afara!!!
Dupa ce probez vreo 3 variante diferite de haine...si ma hotarasc pentru una, deschid gemul si constat ca sunt mult prea subtire imbracata pentru acea zi (bineinteles ca pe seara va ploua, dar eu n-am cum sa stiu asta pentru ca nu-mi plac prognozele de nici un fel...nici makar meteo...asa ca nu le urmaresc). So ...it's back to square one...alte teancuri de haine se revarsa peste patul nefacut...alte combinatii nereusite... alti pantaloni care nu ma incap sau nu merg cu nici un tricou...etc
Ajung intr-un final la geanta...care bineinteles ca trebuie sa fie cocotata undeva in cel mai inalt punct al cuierului si pe care bineinteles ca reusesc sa o iau, doar dand pe jos cel putin vreo alte trei genti si cateva geci! Nu cred ca mai am timp sa ma machiez...dar cu parul explodat in halul ala chiar nu pot sa ies din casa. Si incepe scormoneala de agrafe si diverse accesorii care ar putea sa-l mai tina in loc!
Jur ca parul meu este singurul lucru din viata mea care sfideaza complet legea gravitatiei!!!
Cu greu reusesc sa-l temperez si cand sunt gata sa ies afara pe usa...constat ca am lasat lumini aprinse prin casa...ca pisoiul saracu nu mai are strop de apa...etc etc
Ies, inchui si strabat plina de draci cei 50 de metri pana la statia de troleu... Si tocmai cand il vad cum se apropie...imi dau seama ca mi-am uitat cheia de la bioru acasa...si dai... s'ntoarce-te!!! DEJA FIERB! Din solidaritate, vremea de afara se incalzeste si ea ...Asta doar asha ...ca sa fie nevoie sa ma schimb din nou cand ajung acasa.
E trecut de orice ora rezonabila de ajuns la bioru...asha ca ma resemnez...zic ca e LUNI...si ma las in voia nesortzii!!!
Si cand te gandeshti ca e doar inceputl saptamanii...

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

misto poza...seamana cu tine :)
desi nu te-am mai vazut de ceva vreme, dar imi aduce aminte de una din fetzele tale cand esti ofticata

May 18, 2006, 1:03:00 PM  
Blogger albeenah said...

mda...cred ca nu m-ai mai vazut demult..aku sunt si mai rau ;P

May 18, 2006, 3:43:00 PM  

Post a Comment

<< Home