MandarineSlice: libertatea imaginii

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, May 04, 2006

libertatea imaginii

Zilele trecute aveam chef de un film prost...da prost frate...lejereanu asha...sa nu ma puna sa gandesc si sa ma faca sa rad involuntar in rand cu toti, fara selectii, fara sa-mi pun probleme...fara..fara...
Fara sa vreau...insa...m-am trezit gandindu-ma ce o sa zica vre-un cunoscut daca ma vede la filmul ala. Eu sunt un cinefil cu pretentii...nu ma duc asa la orice!!! Iata deci ca, din lene condimentata cu acest gand pretentios, am renuntat sa ma duc la un film banal...Fara sa vreau mi-am ingradit singura optiunile si, automat, libertatea!
Unii tin foarte mult la imaginea lor, pe mine deseori ma deprima toata tur-vura asta cu imaginea...inteleg s-o construiesti pe un produs neinsufletit! Dar oamenii sunt cu totul alta poveste. Oamenii-vedete sunt deja nishte produse de consum...oamenii care se dau vedete sunt deja consumati...oameni obisnuiti sunt neinteresanti!
Nu vreau sa am o imagine, nu vreau nici eticheta, nici ambalaj, nici stil. Vreau sa fiu libera sa fiu!
Sa aleg: boema intr-o zi, hippioata in alta, punkista sau poate kiar rapperitza...sau poate toate in aceeasi zi..cate un pic din fiecare....inculta intr-o zi si cineasta in alta...suna obositor..dar e simplu...Esti ceea ce simti! Esti 100% sincer!!! ;)

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oare nu toti suntem "oameni obisnuiti"? Asta daca vorbim strict de imagine si stil...
De ce unii uita sa se bucure de lucrurile marunte si neinsemnate din viata? Oare asta nu inseamna sa ne transformam in niste mici ignoranti? Si pana la urma pentru ce incercam sa ne construim o imagine? Pentru noi? Hmmm... De ce nu ar putea artistul sa bea in aceeasi carciuma cu muncitorul, cel ce merge la "Traviatta" sa "guste" un spectacol la teatrul de revista sau criticul de arta sa asculte manele?
Cel care poate sa-mi dea definitia omului obisnuit il rog sa o faca; pentru mine toti oamenii sunt speciali, fiecare are o identitate proprie si implicit o imagine... chiar daca asta se ascunde in spatele unei "imagini de fatada":)

Atata timp cat traiesti si respiri fa-o fara sa-ti pese de ce cred cei din jur... Cine te apreciaza te apreciaza pentru ceea ce esti, cine te intelege gandeste ca tine, iar cine nu, ori nu poate, ori refuza sa o faca. Poate ca am luat-o razna, dar zilele trecute chiar ma chinuia o intrebare: cand am mirosit ultima oara o floare? Nici nu mai stiu...

Comentariul
Unui Bondar Tampitel

May 9, 2006, 12:19:00 PM  
Blogger albeenah said...

bondarul..nu e el tampitzel deloc! ;)Adevarul e k omul se nashte obisnuit si traieshte pentru a se dezobishnui!
Dc n-ai timp sa te dezobishnuieshte de viata...o sa-ti para rau cand mori!!!

raspunsul unei albine obishnuita

May 9, 2006, 1:06:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Desi imaginea conteaza foarte mult in zilele noaste, cred ca ar trebui sa ne simtim asa bine cu imaginea proprie incat sa crape toti fitzosii de ciuda. De ciuda ca ei nu pot fi asa ca noi. Liberi sa ne purtam asa cum vrem, cum ne sta bine, nu ingraditi in niste etichete (de firma)..Asa ca subscriu la spusele tale.

May 18, 2006, 3:24:00 PM  

Post a Comment

<< Home