MandarineSlice: sete de scris sau...picaturi de aer

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, August 24, 2006

sete de scris sau...picaturi de aer


Cred ca am mai vorbit de asta intr-un blog anterior...cu mult timp in urma...Am mai povestit de o veche cunostinta pe care n-o credeam prea inzestrata in domeniul "profunzimilor" sau cugetarilor filozofice asupra vietii...Am povestit cum ne conducea acasa odata de la un super club de fite unde numai filozofi nu cunosti...Intorcandu-se spre bancheta din spate la un semafor...a dat-o..."Uneori am impresia ca momentele din viata cand simti cu adevarat ca traiesti sunt cele in care ti se taie respiratia!!!". Cat de mult m-a socat sa aud astfel de cuvinte din gura unui astfel de om...Poate l-am judecat gresit...Poate le stia si el de la cineva si i-au sunat bine...Nu stiu...dar oricum...Nu pot sa zic ca nu suna bine! Am incercat sa gasesc motive pentru care n-am mai scris in blog asha cum o faceam pana acum ...cu sinceritate si cu intimitate....si cred ca asta poate fi unul dintre ele...au fost prea multe momente in care am simtit ca traiesc lately...momente in care am simtit, cum zicea amicul meu, ca mi se taie respiratia...Simti ca urci...te ridici de la pamant...aerul se rarefiaza...nu mai e raspindit pretutindeni ci se strange in pete...pete mari...apoi din ce in ce mai mici pana devin picaturi... picaturi de aer...mai multe... apoi din ce in ce mai putine... pana cand...la un momnet dat...nu mai pica nimic....nu-l mai simiti...si desi esti ferm implantat cu picioarele pe pamant...te simtit usor...simti ca plutesti...simti ca deja nu mai ai tangente cu legile fizicii si oamenii sunt mici si undeva acolo unde aerul e inca respirabil in cantitati mari! Din pacate astfel de momente sunt greu de descris...asha ca sper sa-mi fie scuzata stangacia exprimarii... Placebo - Running up that Hill....primul bis din concert, ploaia marunta strecurata subtil printre raze eferfescente de lumini roz sau galbui de la concertul lui Fat Boy Slim de pe plaja din Mamaia, ridicatul pe umeri de la acelasi concert...cand lumea iti vibreaza la picioare si simti ca poti purta senzatia lor direct spre "emitator"...momentul unor cuvinte magice pe care poate orice fata doreste sa le auda mai devreme sau mai tarziu de la cineva pentru care simte la fel (aici nu am ce link sa va dau)...o melodie propusa de mine si acceptata unanim ca fond muzical pentru un proiect la care lucrezi, pe margine doar...si cate si mai cate... Greu de pus in cuvinte ...cum spuneam...au facut-o altii...in unele cazuri...in alte cazuri...n-o s-o poate face nimeni... ;) DAR ma simteam datoare draga blogule sa incerc... Vara asta a fost o surpriza, o oaza de linishte, o avalansa de trairi si o lectie de maturitate... Picaturi de aer...va doresc tuturor...si sa va sufocati din cand in cand subit si scurt...!!!

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

si eu. si pt mine. cu doua taisuri - dar deosebita vara asta.

Aug 24, 2006, 11:04:00 AM  

Post a Comment

<< Home