MandarineSlice: does the truth really hurt?

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, August 16, 2006

does the truth really hurt?

Dilema: e mai bine ca o persoana draga sa afle un adevar dureros sau e mai bine sa i-l ascunzi in speranta ca nu-l va afla niciodata?
Pana la urma ce e mai dureros ...sa stii sau sa nu stii?
Inconstienta si ignoranta ne poate salva de multa durere uneori...dar in acelasi timp ne poate face mai puternici astfel incat, daca aflam din timp, sa putem face fata adevarului oricat ar fi cumplit. Si de aici 2 alte intrebari
...putem oare face fata oricarui adevar?
...putem insa ascunde la infinit adevarul de cineva drag? ...O facem pentru ei, ca sa-i protejam? O facem pentru noi - ca sa nu ne dam in vileag sau ca sa nu fim "mesagerii" unei astfel de vesti?

Sunt un om al unor principii de care incerc cat se poate sa ma tin... Multi ma considera izbitor de sincera...altii cutremurator de fraiera ...dar dintotdeuna am fost adepta adevarului...sub orice forma...cat de curand...cat de repede...livrat rapid si lasat sa dospeasca in mintea celor care stiu sa-l aprecieze...lasat sa-ti umble prin cap, sa te lumineze, sa te purifice!!!
In acelasi timp ... am observat ... in mod direct ... efectul "necunosterii" asupra unui bolnav de cancer de varsta a treia...Traieste crezand ca nu exista termen de scadenta apropiat, si singur, reuseste astfel sa si-l indeparteze. Traieste cu optimism si energie, desi in intuneric!
Concluzie: ...nu prea am nici o concluzie!!! As spune ca e cazul sa infruntam si sa confesam adevarurile care pot fi infruntate! Trebuie spus, trebuie punctat, trebuie pus punctul pe "i"! Pentru ca putem sa-i facem fata adevarului...mai mereu...deseori...uneori...
Dar cum stim cand putem face fata adevarului si cand nu? Cand e doar un spin care zgarie la suprafata si cand ne patrunde din plin?
Does the truth really hurt? Or does it just scratch the surface?

Labels:

2 Comments:

Blogger Hiacint said...

tocmai asta ma intrebam si eu zilele astea(post-ul se potriveste de minune), fiind pe punctul de a lasa frazele gratuite si de a vorbi adevarat.Am lasat-o balta, momentan.Oare de ce?

Aug 16, 2006, 11:22:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

ne place sa credem totdeauna ca noi controlam si ca nu suntem controlati traind astfel o iluzie permanenta. cand ne trezim din aceasta irealitate, ne lovim iminent de sarutul perfid al vietii, victimizandu-ne

Aug 18, 2006, 9:21:00 AM  

Post a Comment

<< Home