MandarineSlice: I found my muse

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, September 07, 2006

I found my muse

My life
You electrify my life
Let's conspire to ignite
All the souls that would die just to feel alive
...............Muse - Starlight

Am fost in concediu..scurt...dar concentrat!
Pe blog se pare k nu mi-a dus nimeni lipsa ;)...Dar lasa ca am revenit in fortza si am planuri mari cu acest blog...s-a cam asternut praful pe el...saracu'
Pei deci...cum incepe tot romanul orice fraza...am plecat din Romania in concediu...si a fost tare fain! Curat, civilizat, rasfatz, mancat bine, stat cu pretena mea de suflet si incercat sa rezolv problemele altora, for a change, lasat in urma o mica parte din mine care devine din ce in ce mai mare si mai frumoasa!
Cand am ajuns acasa am dat pesteo super melodie de la Muzletter in Inbox ...super chextie Muzletter asta- LA MULTI ANI baietzi!!! si s-o tineti tot asha...implinesc un an de existentza...Mie mi-au " luminat" existentza, pe ziua de azi cel putin, cu melodia asta :Starlight-Muse
Dar revenind...Impresii din trip ..."tips&tricks"... o sa scriu mai inkolo cand o sa primesc si pozele sa discutam mai pe concret...
Acum doar am impresia ca m-am intors unde mi-e locul deocamdata...prea multa ordine...prea multe linii drepte si rigide strica...Ca cetatzean in cautare de linishte si civilizatie...pot sa ma obisnuiesc sa traiesc in Viena sau Munchen...insa ca si creativ in cautare de inspiratie... NU! Mi-am dat seama ca toata inspiratia pe care o am imi provine din framantari, tulburari si contraste, suishuri si coborashuri! Bucurestiul, desi il detest, il sfidez si incerc sa-l evadez este inca pentru mine o lumina si o sursa destul de bogata de inspiratie! Mi-am lasat aici trairi si experiente pe care le-am avut alaturi de oameni care-mi impart cultura, varsta, preferintele. Mi-am lasat in urma chiar si linishtea si "lumina de la scara blocului" care ma ajuta sa vad si pe intuneric!
Mi-am pierdut exercitiul functiunii, mi-a ruginit tehnica scrisului in blog pentru ca am ales sa ma scufund in cotidian pentru cateva saptamani si mi-e greu sa descriu realitatea in culorile ei banale. Mereu tre sa infrumusetez, sa accentuez, sa exagerez...Dar uite ca ma chinui, ma chinui sa ma descopar, sa descopar lumea asa cum e si s-o pictez in culaorile ei reale. Bucurestiul in culorile sale reale nu e tocmai gri, are multe nuante care se dezvaluie treptat daca stii sa cauti atent! Nu e frumos...dar e interesant...Nu e vesel...dar poti sa-l contempli...Nu e tanar ...dar e la inceput...
raman deci aici pentru ca trebuie si pentru ca vreau...
Imi umplu paharul de apa de bioru si privesc cu optimism lumina calda a dupa-amiezii care se reflecta pe vila de vis-a-vis...porumbeii se "cutrteaza intens" pe streasina acestei case...inconstienti de toamna care se apropie...Poate ca stiu ei ceva ce noi nu stim...poate ca toamna nu trebuie neaparat sa fie trista si gri, impovarata de griji si angoase....poate ca de data asta chiar astept sa vina toamna....

Starlight
I will be chasing the starlight
Until the end of my life


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home