MandarineSlice: Effie-versation

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, May 16, 2008

Effie-versation

La Effie 2008... dau peste niste categorii de premii interesante.
Finalist unic la categoria generic numita "Others" este nimeni alta decat Bridge Communication... de altfel si cea care a ridicat unicul premiu pe aceasta distinsa categorie...dupa cum urmeaza:

OTHERS
Finalisti:
Campania: Be Interactive
Brand: Interact
Inscrisa de Bridge Communication

Castigatori:
Silver Effie:
Campania: Be Interactive
Brand: Interact
Inscrisa de Bridge Communication


Daca n-as fi avut onoarea sa lucrez pe aceasta premiata campanie (chiar daca doar la nivel de idei pentru executie- dar vad ca asta nu se pune cand e vorba de "credits"), n-as avea cum sa stiu ca Be interactive se putea incadra in alta categorie, cu denumire specifica si anume:

CORPORATE REPUTATION, IMAGE & IDENTITY
Finalisti:
Campania: Respectful employee, respectful bank
Brand: UniCredit Tiriac Bank
Inscrisa de Headvertising

Campania: Successful stories
Brand: Rompetrol
Inscrisa de Odyssey Communication

Campania: Respect For The Future
Brand: Petrom
Inscrisa de Ogilvy Group


Nu stiu daca s-ar fi incadrat neaparat la categoria asta, dar mi se pare destul de aiurea ca nu i s-a gasit categorie decat singura - tinta sigura si avizata pentru premiu ;) Presupunand ca e vorba de lucrari precum asta, asta sau asta ....

Iata si un update...vai vai... ce bine merge o mica caruta daca e trasa cu mi ide cai!!!

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Afrodita said...

buna,

pentru ca ne cunoastem, m-am gindit sa comentez pentu a lamuri misterul, pentru ca Effie este un festival cu reguli rigide si nesupuse interpretarilor subiective, pozitive sau negative:
- campania a fost inscrisa in categoria corecta - categoria de corporate reputation este definita: Corporate Reputation, Image & Identity (includes sponsorships, corporate image and identity; advertising to promote corporations, not exclusively their products/services) - adica exact nu cazul acestei campanii ce includea prezentari de produse
- categoria a avut si alte intrari, dar neajunse in finala
- pentru a deveni premianta effie o lucrare este judecata si masurata in punctaj cu toate lucrarile din competitie, nu doar cu cele din categoria in care a fost inscrisa - adica pentru fiecare premiu exista un scor minim pe care acea lucrare trebuie sa il indeplineasca ca sa ia un Effie.



Iti multumesc

Afrodita

Jun 16, 2008, 12:08:00 PM  

Post a Comment

<< Home