MandarineSlice: on much happier notes

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, July 03, 2008

on much happier notes

Rumour has it ...ca acesti baieti vin in Bucuresti...taman de marele meu eveniment...cine mi-i invita la nunta asadar?
On happier notes...sunt tot bolnava (la cap...in mod constant) dar mai optimista. Mi-a mai iesit o masea de minte...bine doar un colt de minte acolo ca nu e sanatos sa ma invadeze inteligenta fara sa stiu ce sa fac cu ea. ..si oricum ar trebui sa-mi fac ceva curat prin creier s-o primesc cum se cuvine.
Mai e putin si dragul de el Jack Johnsonel ne va incanta la Oympia Reitanlage...
O sa public ceva si despre el mai tarziu...deocamdata ma bucur pentru ziua asta frumoasa de vara...pentru puful de papadie ce l-am suflat ieri prin Herastrau...pentru pisoii ce mi se fac mari si dorm cu capul pe perna, pentru prezenta balaia din viata mea care umbla cu un soare atarnat dupa gat pentru a-mi lumina mie cotloanele intunecate. It's gonna be great baby...We can do it!!!
Enjoy the song that has no wrong ;)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home