MandarineSlice: Emoameni

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, December 09, 2008

Emoameni

Surfand plictisita si intr-un mod total neprofesionist Internetul, dau de urmatoarele imagini: ...



OMG...what? Ok...cute...i'll give you that....but so what?
Dec
i sa recapitulam...plec intr-o zi de acasa...tre sa ma asigur ca imi iau cu mine toate starile posibile in care as putea sa fiu in ziua respectiva. Cateva insigne cu fete de tot felul am pe geanta...dar sa-mi mai pun si cateva pe tricou, in piept...pe palarie...la urechi, pe casti....pe ochelari...sa ma si tatuez cu o fata din aia originala si eventual sa-mi iau si doua sosete diferite si tacanite one for my sad and one for my happy foot. Asa daca ma intreaba vre-un coleg ceva la servici ii pot arata doar o insigna si nu mai e nevoie sa vorbesc. Daca ma intreaba cum ma simt...am ce arata...daca ma intreaba cum sa facem ceva...ii arat un emoticon lenes care ii spune sa astepte 5 minute...si sar rpd pe mess...unde putem vbi ca lumea...
si uite asa...
Inca un suport pentru mijloace de exprimare artificiale. Daca as fi in liceu si as avea prieten i-as arata cateva insigne dupa program si dupa scoala...care mai de care mai spectaculoase...si in functie de reactie si-ar tatua si el un exploding happy face pe piept....woahhhh...OMG...we can keep this up all day...nu tre sa deschid gura decat sa stranut si sa casc...desi cred ca tre sa existe un emoticon si pentru asta pe undeva. Suntem niste oameni plini de emotii asa ca trebuie sa ne exprimam pe cat mai multe...garduri, haine, metale, inele, cercei, casti, cani, postere, cosuri de gunoi...etc...Nu-i asa... Ce :D, @-), X_X....mea!?!?!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home