MandarineSlice: funduri, bule si clabuci

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, December 05, 2008

funduri, bule si clabuci

Titlul neconventional al acestui post nu se vrea aducator de "rating" ( doresc chiar sa va informez pe aceasta cale ca sunt un blog cat se poate de respectabil - de cateva saptamani cele mai "hot" topicuri de cautare la mine pe blog sunt "ce contine marul" si "despre libelule").
Nu, titlul este ales in concordanta cu starea sanatatii mele (prima imagine), starea economiei americane si starea generala de euforie si sarbatoare.

Pepto...pentru ca deseori, in momente de criza...cam asa imi simt si eu stomacul. I'd need some guerilla cure like that ;)



Si vorbind de criza....e clar ca nici americanilor nu le merge mult mai bine...Am putea spune ca le merge chiar pe dos !












...cat despre domnisoara din imagine...nici nu vrea sa imi imaginez prin ce trece ea...Desi pare ca-i face destula placere!

Sa speram ca Mos Nick al vostru o sa semene mai mult cu imaginea 3 decat 1 sau 2.
Si cam asta va si urez pe final de saptamana... ;)
Have a bubbly one!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home