MandarineSlice: arta de a nu scrie in blog

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, May 28, 2009

arta de a nu scrie in blog

Jerome K Jerome cred ca ar fi tare mandru de mine zilele astea...am reusit cu succes sa nu mai comentez/lamentez/consemnez nimic aici...Imi tot vin subiecte de discutie dar m-am ramolit si uit sa le scriu...si uit sa mi le mai amintesc si...
Adevarul e ca atunci c and nu scriu inseamna ca traiesc mai mult si mai intens si n-am timp sa scriu ceea ce e bine...poate cand or merge lucrurile mai slow...I'll give it another go. Pana una alta sunt foarte happy pentru o rama de ochelari pe care am achizionat-o recent...mai retro asa...secretara din anii 50 :). Sper sa reusesc sa-i pun lentile in curand si sa ma afisez ...alte trivialitati nu am sa va spun decat ca e soare afara...e aproape vara...incepe sa sune a hit estival asa ca ma retrag.
cu drag

Albina
ps. stupul va primi intariri foarte curand...check it out.

3 Comments:

Anonymous スタービーチ said...

スタービーチで幸せ掴みませんか?楽しめる出.会.いをしたいならここしかない!今までとは一味もふた味も違う出.会.いを体験していきましょう

Jun 30, 2010, 1:18:00 PM  
Anonymous 逆援助 said...

女の子に逆援助してほしい、女の子と真剣にお付き合いしたい、複数プレイをやってみたい、童貞・処女を卒業したいのなら新感覚コミュニティ・ラブフリーでメル友を探そう

Jul 1, 2010, 11:35:00 AM  
Anonymous モバゲー said...

大人気モバゲーが遂に出合いの場所に!モバゲーだから気軽に出会える!出合いに縁がなかった方も是非ご利用くださいませ

Jul 2, 2010, 1:07:00 PM  

Post a Comment

<< Home