MandarineSlice: miroase a vineri

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, August 27, 2010

miroase a vineri

E un un miros usor ranced dimineata devreme... cand stii ca mai ai o zi...
Incepe sa se improspateze spre miez de zi... cand stii ca a mai ramas jumate de zi.
Si deja spre seara florile infloresc, parfumul lor te nauceste de-a dreptul...pleci de la serviciu imbatat, euforic.
De ce ...fiecare week-end ne ofera perspectiva unei noi vieti, mai aproape de cine suntem si ce vrem de fapt. Pentru ca... let's face it... sunt putini oamenii care chiar traiesc prin ceea ce fac zilnic 8 ore si ceva la serviciu, traiesti din ce faci dar nu prin. O lume ideala ar fi una in care fiecare sa-si poata practica menirea si ...nici sa nu fie paltit pentru asta... adica eu sa fac ceea ce-mi place si sa ofer altuia din puterea sau cunostinta mea gratis pentru ca si eu, la randul meu, beneficiez in schimb de cunostintele, puterea, indemanare, materialele si manopera altora...tot gratis si uite asa...roata se invarte natural si nimeni nu-i pune bete iar banii isi pierd valoarea si semnificatia. Un fel de return la trocul initial. Pentru ca atunci cand nu te motiveaza nimic altceva decat sa-ti traiesti viata in cel mai sincer si frumos mod cu putinta, incepi sa te misti natural spre lucrurile care-ti plac si care plac altora. Daca lumea ar fi dominata de placere, fericire...he he...
Deocamdata e dominat de griji, crize si mult egoism... o alta modalitate de a ajunge in final la placere...dar cu ce pret? Si... iata...cand intervin preturi, lucruri masurabile in bani sau alte etaloane, totul se complica.
In concluzie... putem sa traim frumos dar nu prea curand :P
Ne mai ramane weekendul... Vedeti ce faceti cu el! ;)

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home