MandarineSlice: rectificare

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, December 14, 2006

rectificare

Pentru adevaratii domni din Romania....NUMAI RESPECT!


Referitor la un blog anterior ...tin sa-mi cer scuze public propietarului si cititorilor...Jeep-ul parcat in statia de 85 de la Dimitrov...si care continua sa-si mentina neclintit pozitia matinala, zi de zi...este de fapt un Porsche Cayenne! Fiind o "nula" in materie de masini...mi-am permis sa fac o asemenea confuzie si categoriseala aiurea...si-mi cer pe aceasta cale scuzele de rigoare! Acum, ca stiu ca e Porsche, am sa ignor complet alarma care se declanseaza de fiecare data cand se apropie cineva de statia de troleu si am sa pastrez distanta si respectul cuvenit. De asemenea, nu ma vor mai deranja, nici cei extra 5-10 metri de deplasare de-a lungul soselei pentru a prinde troleul care e nevoit sa opreasca mai departe decat de obicei!!! Acum ca stiu cu cine/ce am de a face!!

(Sunt curioasa Porsche asta o avea traseu fix? si cat m-ar costa un bilet de calatorie cu el? poate pot sa-mi fac abonament redus ca's studenta??? ...ramane sa ma interesez...I'll get back to you )


0 Comments:

Post a Comment

<< Home