MandarineSlice: 'tis the season to be cute and funny

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, December 08, 2006

'tis the season to be cute and funny




N-am prea avut de comentat mare lucru saptamana asta...am fost lipsita de inspiratie! Sper sa-mi fac un "refill" bun de inspiratie in week-end daca reusesc sa ajung la toate filmele pe care vreau sa le vad de la Festivalul Filmului Francez...De abia astept!!!
La noi in firma parca deja a venit Craciunul...se intuneca, sunt luminile stinse si parca noi toti il pandim pe Mos de dupa calculatoare. Toata lumea e vesela si binedispusa si parca respira numai aer de vacanta! Eu, ca de obicei, intru in the Xmas spirit mai greu...dar anul asta am hotarat sa ma autostupind! Daca toti sunt atat de merry in jur...eu de ce n-as fi???
Mai devreme am vorbit de felicitari de Craciun.
..pentru clienti...
Si tot cautand eu felicitari cu Mosul pe net am dat peste astea... via google...prea dragute sa nu le sharuiesc (poate asha le vede si "lenesha" de Irene...Nah Irene ca nici nu mai trebuie sa te ridici de pe scaun!). A very early Merry Christmas to u all!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home