MandarineSlice: inotand in putul nesecat al "intelepciunii" agentilor imobiliari

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, March 06, 2007

inotand in putul nesecat al "intelepciunii" agentilor imobiliari





... si daca tot se pare a fi saptamana in care imi vars of-urile...putin mai putin cinica dar la fel de revoltata am sa las doar cuvintele sa vorbeasca de la sine, fara sa le mai si comentez de pe margine...cred ca urmatoarele citate vor fi suficiente... cu urmatoarea explicatie:
Imi caut garsoniera de inchiriat, deci am sunat pe la toate anunturile posibile. Needless to say, am dat de multe agentii imobiliare. Agentii imobiliari, speta rara a omenirii implicate in procesul lucrativ al economiei de piata, au avut cate ceva extrem de interesant de spus. Citez:


1.
- Buna ziua, va sun in legatura cu anuntul pentru o garsoniera de inchiriat...
- Sunteti fata?
-Da
- Nu mai e valabil!!!

2. pe data de 2 martie
- Buna ziua, va sun in legatura cu anuntul pentru o garsoniera de inchiriat...mai e valabil...?
- Da dar din 5 martie

3. dupa un lung drum pentru o vizionare ....4 statii cu metroul si 2 cu masina 102. Ajungem la timp locul intalnirii..dar nici urma de agent...Sunam sa vedem care-i treaba. Raspus:
- Ah! am uitat sa va spun...nu mai e valabil!!!


4.
Un agent imobiliar f greu de gasit..cu numar de zapp...vi-l dau daca vreti...oricum...n-o sa puteti da de el! Dupa incercari repetitive si esuate...sunam la agentie...acestia ne explica ce si cum...si cum agentul respectiv e foarte, foarte ocupat...dar ca ne va raspunde...sa mai incercam...Mai incercam...Raspunde:
-
Sunati-ma in vreo 10 minute...mi-e imposibil sa vorbesc acum!!!

5. Oferta de garsoniera in zona Gara de est. Propietarei ii se descarca telefonul imediat dupa ce imi da adresa exacta. Ma informeaza ca i se va descarca atunci cand solicitam mai multe detalii despre locatie. Convenabil deh!
Iau taxiul...strada era in regiune Baicului la cateva statii bune de Gara de Est...zic statii bune in cazul in care vreo masina sau autobuz s-ar incumeta sa treaca pe acolo. Vedem zona si ne intoarcem urgent inapoi fara sa coboram din taxi. Plimbare cu taxiul de 200 mii vechi/20 RON...yey!

6.
- Am dori sa vedem si noi garsoniera
- Da, este la etajul 4

Ajunsi la fata locului constantam ca blocul avea doar 3 etaje!

And the list can go on and on and on...but I'd rather stop...u get the picture...

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nu stiu cum dai tu de astia de la punctul 1 ca eu cand sun si zic baiat, mi se spune: imi pare rau dar propietarul prefera fata. eu cred ca astia vor cupluri doar. sau doar se lauda ca au ceva de inchiriat.

Mar 6, 2007, 10:38:00 PM  
Blogger albeenah said...

Eu am raspuns la intrebarea retorica..gender related...adica nu m-a intrebat cu cine vreau sa stau in garsoniera...ci doar dc sunt fata...ma rog...deja sunt f satula si mi-e kam sila de ei...sincera sa fiu

Mar 7, 2007, 10:08:00 AM  
Blogger Ksiusha said...

ce oras frumos avem.. si primitor.. si prietenos! io mi am luat odata un pumn in cap drept semn de afectiune din partea unui bolnav mintal ales ca purtator de cuvant al Bucurestiului in relatie cu lumea inconjuratoare. da io sunt mai speciala. pe ceilalti ii calca masinile pe verde, li se fura telefoanele prin cismigiu la ore de maxima audienta, li se vand apartamente care nu se stie cui apartin... u know... the usual.
macar avem ce povesti la nepoti. desi cu poluarea asta, s ar putea sa ramanem sterili toti...

Mar 7, 2007, 12:55:00 PM  
Blogger ChriSmilla said...

crancen, crancen, am o prietena care a trecut si ea de curand prin asta. ea si-a gasit apartamentul ideal in pantelimon (pana la urma s-a oprit la 2 camere, pentru ca garsonierele erau ori jale maxima ori ok dar la pret de 2 camere).

iti doresc bafta multa si nervi de otel! :*

Mar 18, 2007, 9:18:00 PM  

Post a Comment

<< Home