MandarineSlice: Bucuresti - Bucu-cresti

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, February 26, 2007

Bucuresti - Bucu-cresti


Imi caut garsoniera...nu mai am timp sa scriu...nu mai am timp sa fac nimic. Bucurestiul poate fi un oras infernal daca incerci sa-l cunosti in amanunt...si nu spicuiesti doar, exploatandu-l pentru ce are mai bun! Cand trebuie sa-ti cauti casa...trebuie sa ii vezi toate cartierele...mai bune si mai rele...mai ales mai putin bune...la banii care putem sa-i dam noi pe chirie! E un gen de intimitate pe care nu mi-am dorit-o nicodata in mod deosebit cu acest oras...eu tot sper sa plec din el...probabil pentru ca speranta moare cam ultima! Nu as vrea sa intru in detalii deprimate cum ar fi preturile unei garsoniere de inchiriat cu risc seismic ridicat sau cu pericol de explozie nowdays...it's too much for the peace and safe haven that I call my blog...
Insa...o concluzie tot pot sa trag...Pentru oricine se simte copil...si vrea sa se maturizeze f f f rapid...ii recomand o doza zdavana de stat pe cont propriu in Bucuresti. E dupa principiu..."what doesn't kill you, only makes you stronger". Aici daca stii sa conduci, poti conduce in orice oras din lume, daca stii sa te descurci...o sa faci fata oriunde...Daca mai poti ramane si politicos si cu bun simt trecand prin toate astea...ai un loc garantat in rai sau oricum intr-o zona la fel de bine cotata din puncte de vedere post mortem imobiliar.
Now back to work...I've still got a lotta' growing up to do

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

eu caut cu 2 camere. mi s-au facut si oferte undeva in afara bucurestiului chiar :)) chiar atat de sarac sa fiu incat sa nu imi permit sa locuiesc nicaieri?

Feb 26, 2007, 4:49:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ei, nu e chiar aşa. Eu stau pe cont propriu în Bucureşti de 4 generaţii :) Pe cât de infernal poate fi Bucureştiul, pe atât de infernal de frumos. Şi le-am văzut pe toate, de la Ferentari la mahalalele secrete. Şi căutatul garsonierei (am trecut şi prin asta)poate deveni in sport amuzant, pe măsură ce te perfecţionezi şi înveţi să fentezi umilinţele pe care încearcă să ţi le aplice agenţiile.
Succes!

Feb 27, 2007, 5:27:00 PM  

Post a Comment

<< Home