MandarineSlice: wild and mild stages of me

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Sunday, February 11, 2007

wild and mild stages of me


Aseara am iesit...fosta Fire-ista din mine vroia un "outting" ca pe vremuri...cu mult fum si tzopaiala si frenezie naturala ... Observ cu uimire dar placere ca nu mai sunt cine am fost...nici atunci nu prea eram eu, dar ma imbatam cu apa rece crezand ca am sa-mi gasesc cavalerul salvator intr-un beci uitat de lume unde poate singura salvare ramas multora era si este bautura. Salvarea mea de atunci era muzica...aku 5 ani...mind you...muzica cum nu se putea auzi in nici un alt loc din Bucuresti...nici macar acasa la mine...pentru ca de abia stiam ce-i aia un mp3, apai sa-mi mai si downlodez de undeva piese. Mergeam sa dansez...sa ma educ...sa invatz sa ascult muzica...simteam o energie fantastica si dantuiam toata seara de toti se intrebau cum de am atat energie. Eram in grupul meu de fete cu toate fascinate de cate un specimen anume sau de mai multi...cu toate ferm convinse ca nu o sa ne gasim jumatatea in baruri si cluburi...dar in acelasi timp incapatanate in iesirile dese care mai de care mai pline de insuccese. Am intrat ieri in B sperand sa regasesc aceeasi energie unica si veselie cu care ma mandream cand eram "mica"...in schimb doar fum...mult mult fum si inghesuiala cat cuprinde...
M-am uitat la el...si mi-am dat seama ca am depasit demult acel stadiu al vietii mele...nu...nu m-am sedentarizat...nu m-am sedat..doar k's in perioada mult mai mild a vietii mele si un zambet din partea omului pe care il iubesc suplineste pentru toata acea energie exhaustiva si superficiala de mai demult. cred ca incep sa realizez avantajele maturizarii...cred ca incep in sfarsit sa apreciz cine sunt si viata pe care o am acum. Fiecare stadiu din viata e important dar pe unele le traim in fum si zbucium pe altele in armonie si intelegere...
Muzica buna ramane...dar cluburile s-au schimbat...oamenii pe care ii stiu eu au plecat iar acum muzica buna pot s-o ascult oriunde pentru ca o am in mine si o port cu mine oriunde...si oricand...

Doar ca cel mai important ...nu mai e acel loc ascuns in intunecat unde sa uit cine sunt...acum stiu cine sunt si cel mai important a devenit "cu cine" o ascult si ...
cu tine... viata mea e de o mie de ori mai melodioasa ;)

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

zece vieti de-as sta cu tine....tot ar fi putine

Feb 18, 2007, 10:47:00 AM  

Post a Comment

<< Home