MandarineSlice

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, January 30, 2007


Ar fi putut sa fie o zi frumoasa ieri...
...carne de vita la gratar cu rucola si parmezan si o portie de cartofi copti cu rozmarin...yum..yum..
Ai mei...mostra vie a faptului ca exista casnicii care dureaza si ca love does conquer all sometimes...
Ar fi putut sa fie o zi frumoasa ieri...daca n-as fi facut o criza de nervi...daca n-ar fi fost din cauza unui telefon...ma rog...daca nu ma fac mereu responsabila pentru ca ma simt bine si imi fac ceva automat sa ma pedepsesc...iar daca nu ma pedepsesc eu, ma pedepsesc altii...asa ca incerc sa le-o iau inainte
Ar fi putut sa fie o zi frumoasa ieri...daca n-as fi ras in masina in timp ce mama se aventura accelerand in curbe pe cele mai inguste stradute...
Ar fi putut sa fie o zi frumoasa ieri daca n-as fi facut reprosuri aiurea pentru lcururi care nu pot fi schimbate asa usor...
As fi putut sa am o zi frumoasa ieri daca as fi stiut sa-i fac fata!
Noroc ca mai exista si azi...
...si maine!

photo courtesy of zenny's playground...unde am gasit cele mai faine poze de pe bloguri din ultimul timp

0 Comments:

Post a Comment

<< Home