MandarineSlice: Masterplannin'

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, February 02, 2007

Masterplannin'

Mi-am inceput dimineatza cu spoturi dintre care asta mi-a setat buna dispozitia pe ziua de azi si asta m-a facut sa ma simt prost...k am capul "prea usor" !
Am cugetat la nemurirea sufletului...la dualitatea personalitatii mele...la cate persoane diferite trebuie sa fiu in fiecare zi si la ce am in comun cu fiecare dintre ele...apoi am ascultat Masterplan de la Oasis si m-am gandit ca trebuie sa fac parte si eu din planul cuiva...poate chiar al Universului...daca nu e prea ocupat...of cors!
Am o dispozitie de zile mari...pentru ca vine week-endul ...I suppose... si pentru ca probabil iar am sa ratez evenimentele mondene underground si de la sfarsitul asta de saptamana!
Trebuie sa-mi fac si eu un Masterplan si sa-i fiu Master...adica sa ma tin de el...dar...fuck it...vine week-endul..week-endul nu tre sa aiba un plan tre sa fie doar fain!
In incheierea acestui mult-prea-inspirat-post va mai dedic un spot
sa ne fie week-endul KAFKA!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home