MandarineSlice: sa aprindem fitilul la grand prix Effie

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, May 16, 2008

sa aprindem fitilul la grand prix Effie

Si daca tot mi-am pus niste lume in cap pentru ce am spus despre CEC, ma gandesc sa repet experienta cu o buba pe care o am mai deeeemult, de cand am vazut prima oara spotul la Click Net - The ride.
Si daca tot au luat cireasa de pe tort la Effie cu acest spot...m-am gandit ca e un moment prielnic sa-mi manifest nedumerirea sau poate chiar socul in legatura cu "what we're about to see"...poate o pura intamplare...poate nu...oricum remarcabila coincidenta ;)...mai ales in contextul in care si noului spot la ClickNet- Ploaia i s-au imputat ceva asemanari cu spoturi mai vechi sau mai noi (vezi Bravia, Heidi etc). Toate's vechi si noi is toate...in publicitate...I guess ;)


Si tot in legatura cu acest spot la Click Net (frumusel si captivant de altfel, cu muzica super misto...then again...acelasi lucru se poate spune si despre cel de la BBC)...nu inteleg de ce daca avem ideea de viteza, baiatul sufla praful de pe tastaura la final? Praful de obicei se depune in timp...sau viteaza Click Net nu se raporteaza la timp?!

Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Stai linistita, in Romania se intampla lucruri ciudate, cu buna stiinta zic eu...
Cum precizam si in discutia noastra de pe mess: "bine ca a luat Effie si nu a luat in premiu de creativitate" ca atunci era PREA TARE!!

:)

May 19, 2008, 8:45:00 PM  
Blogger albeenah said...

indeed!

May 20, 2008, 7:47:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Au fost acordate vreo 42 de premii. De ce oare vorbesti tocmai despre asta?! :-? :))

May 21, 2008, 10:53:00 AM  
Blogger albeenah said...

probabil din acelasi motive pentru care tu esti anonim ;) ;-?...sau poate doar pentru ca in astea 2 cazuri simt ca am ceva de spus... urmareste si tu spoturili

May 21, 2008, 11:00:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Este adevarat ca spoturile seamana foarte mult, nu am contestat asta un pic mai sus. Dar daca nu semnezi (cu un pseudonim), nu inseamna neaparat ca esti ranchiunos ;).Raspunsul la nedumerirea ta cu praful sta in manualul de fizica de scoala generala.Viteza se raporteaza la timp, dar si la distanta. Ma gandesc eu in ideea capului din gandul meu ca praful ala vrea sa insemne ca omul ala a intrat intr-o lume fascinanta, in care nu a realizat cat de repede trece timpul si a zabovit foarte mult acolo. La aceeasi viteza, un timp mai indelungat de mers inseamna o distanta mai mare parcursa, nu inseamna ca viteza ClickNet nu se raporteaza la timp ;)

May 22, 2008, 7:55:00 AM  

Post a Comment

<< Home