MandarineSlice: Zambete la superoferta

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, December 16, 2008

Zambete la superoferta


Dupa multe zbateri cu mai putine dezbateri (culmea!) my hubby did it...finally! Dupa ce am incercat sa dam hainute la case de copii si ni s-a spus ca au primit directive de la sector ca nu au voie sa primeasca...iata ca Adi a gasit o metoda mai buna si mult mai comoda sa fim marinimosi de Craciun. Asa ca rog acest pumnisor de oameni care inca imi mai citesc blogul, don't be strangers to this site! accesati-l, donati....si pasati-l mai departe. Iarna aceasta putem face trucuri misto...un zambet nu-i de colo...poate fi ma valoros decat crezi!!! Va asteptam aici...cu mic cu mare...cu drag si spor...
www.cinevazambeste.ro

Labels: ,

3 Comments:

Blogger Zu said...

Eu am descoperit ca la biserica "Precupetii" de pe Eminescu au un azil si primesc haine. Interesant este ca nu, nu toate bisericile primesc... asa ca a fost chiar o realizare :D.

Dec 17, 2008, 9:24:00 AM  
Blogger Delice said...

Eu am dus la Sf Ana shoezii stransi cu cei de la Base si ne-au primit. Mai e Fara Charity care au asezamant la Popesti Leordeni unde sunt si copii mici, si cativa mai marisori.Si primesc cu mare drag orice. Cand eram in cautari pt Base, am sunat de-am innebunit la directiile din sector si nu mi-a raspuns nimeni.......

Jan 6, 2009, 11:49:00 AM  
Blogger albeenah said...

mersi frumos de sfaturi...am sa incerc mai ales acolo langa Eminescu deocamdata...pana una alta mai incercati si voi pe site-ul copiilor in dificultate ca s-a prelungit perioada donatiilor. Vba aia "let's make it Christmas all year long"!!! :D

Jan 6, 2009, 12:19:00 PM  

Post a Comment

<< Home