MandarineSlice: life in...color

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, January 30, 2009

life in...color

Pentru ca, anul asta, unora le greu sa vada viata in culori, ce sa mai vorbim de tehno-culori...m-am amuzat grozav cu videoclipul asta de la Coldplay...(tineti-mi pumnii stransi...T stie el de ce ;)
Sorry pentru participarea mai degraba austera ca'n vremuri de criza...din ultimul timp. Nu sunt in criza..decat de timp...uneori... si de aia
have great fun!

2 Comments:

Blogger ruka said...

e aşa frumos clipul (!!!), iar momentul cu prelungirea scenei mi-a adus aminte de concertul rolling stones :-< ,dar piesa îmi sună un pic a the cure, cel puţin partea instrumentală.

Jan 30, 2009, 4:26:00 PM  
Blogger albeenah said...

pei oricine se inspira din the Cure...e f inspirat ;)...chiar as fi curioasa cum ar suna una stfel duet de formatii :)

Feb 2, 2009, 11:50:00 AM  

Post a Comment

<< Home