MandarineSlice: New Year all around...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, January 06, 2009

New Year all around...


Ca orice blogger care se respecta ar trebui sa fac un bilant...sa-mi evaluez anul trecut...sa-mi trasez noi obiective...bla bla bla si yata yata yata Dar din pacate nu sunt chiar o "bloaga" care se respecta si respectul de sine e cam singurul capitol la care imi propun cu adevarat sa lucrez anul asta. M-am ingretosat la toate rezolutiile propagandistice si cliseistice pe care le-am citit pe diferite bloguri...Sunt de parere ca treburile cu tine insuti trebe sa ti le rezolvi cam asa...cu tine insuti! Deja cand iti folosesti blogul drept suport, post-it sau reminder si te incarci de tot felul de lozinci...gen "sa fiu mai bun","sa ma cocot pe nush ce munte" "sa invat sa zic NU"...please...please...people...pray in silence!
Ma rog...nu stiu exact ce ma deranjeza la toate rezolutiile astea...poate faptul ca daca o sa le scriu si eu pe ale mele, in mod sigur n-o sa ma tin de ele...sau poate faptul ca ultimul an mi-a demonstrat ca viata uneori iti schimba cursul, perspectiva si obiectivele astfel incat mai bine iti propui sa ramai doar in viata si sa te bucuri de ea.
Concluzia este ca nu exista nicio concluzie. Las in urma un an greu si intru intr-unul poate la fel de greu. Totul se reduce..once more...la atitudine...si sanatate. Cam asta doresc tuturor (...dar mai ales mie...) o atitudine pozitiva...ne-incarcata de criza mondiala sau de nshpe crize personale si multa multa sanatate sa le facem pe toate...la timpul lor ;)

3 Comments:

Blogger Sahara Penguin said...

Nu ma rugam. And it actually helped. So - atata timp cat functioneaza, ce conteaza cum sau unde o spui?

Cred ca important e sa mearga. Sau sa te simti mai bine. Ca e blog, hartia igienica sau praful de pe masina.

Sau ca iti zici in gand...

Sau ca nu-ti propui nimic (cum am facut eu in anii trecuti) si astepti sa vezi ce se intampla.

Numa'ca atunci cand asta nu merge, treci la planul B. Sau incerci... :)

Jan 6, 2009, 3:44:00 PM  
Blogger albeenah said...

ce ai soro? nici nush despre ce vorbesti...de fapt nici eu n-am stiut despre ce sau cine exact am vorbit...am frunzarit asa in trecere cateva bloguri si mi-am dat seama ca e o tendinta printre ele...la tine nici nush unde ar fi vreo lista sau asa ceva..anywayz...do it..dc zici k ajuta...don't be supy, be happy...albi didn't mean anything by it :-S

Jan 6, 2009, 6:37:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

my sister from another mother! :)) que sera sera, de parerea asta sunt si eu. :)

Jan 7, 2009, 9:53:00 AM  

Post a Comment

<< Home