MandarineSlice: votati! aveti tot dreptul ;)

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, February 17, 2009

votati! aveti tot dreptul ;)

M-am bagat si eu in seama pe Povestind Bucurestiul...respectiv aici. Mi se pare o idee misto...ca macar cu ganduri, fotografii sau alte observatii sa ne mai implicam cumva in viata destul de arida si austera a acestui oras. Sper sa va mai distrez si cu alte povestiri in curand...oricum v-am distrat odata mai demult..ca fiecare a trecut si prin blog ;)
Daca vreti, votati-ma...daca nu, faceti cu totul altceva in cele 2 secunde cat va ia ;)

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

si aici, si aici... :)

Ca la circ
si
RATB-ul si societatea secreta

n-or fi toate pe 'prima pagina', dar asta nu e ca si cum n-ar exista...:>

Feb 18, 2009, 9:06:00 PM  
Blogger albeenah said...

da...exact...ratb-ul si societatea secreta is my fav...dar nici nush dc participa in concurs ca e cam lunga ;)

Feb 19, 2009, 11:10:00 AM  

Post a Comment

<< Home