MandarineSlice

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, December 18, 2006



Astept...Astept pentru ca nu stiu ce altceva sa fac...
Astept ...Pentru ca cel putin "a astepta" nu e o sentinta
Astept...in loc sa actionez...sau poate actionez dar nu o fac destul de repede!
Intotdeauna am trait cu banuiala ca intr-o zi, viata o sa ma ia prin surpindere, o sa ma izbeasca in fata si o sa-mi provoace un soc destul de mare.
Poate pentru ca am fost o rasfatata si o norocoasa pana acum...poate ca pentru ca n-am stiut niciodata sa apreciez ce am...sau pentru ca apreciez prea mult ce am si mi-e frica sa nu mi se ia...la fel cum mi s-a dat...intamplator...accidental..ocazional...poate niciodata din cauza mea...sau provocat de mine cumva!
Acum stau...stau si astept...ma aflu aici...dar nu aici imi doresc sa fiu...Sunt cu gandurile acolo ...dar mi-as dori sa fiu cu ele aici!
Asa continui sa astept! Astept o zi mai buna! Astept sa fiu iar sanatoasa ca sa pot sa ma bucur de orice altceva decat de starea sanatatii mele! Astept sa-mi merga bine pe acele planuri pe care nicodata pana acuma nu mi-a mers prost!
Nu mai stiu ce sa simt...ce sa cred...cine sa fiu...asa ca astept...
Azi analiza...maine raspunsul cuiva...poimaine o prima...raspoimaine un telefon...poate un interviu...poate o bursa...poate un pumn sa ma trezeasca la realitate...
Adevarul e ca nu fac decat sa astept...demult n-am facut ceva mai mult!
E trista si grea asteptarea...dar m-am obisnuit cu ea!
M-am obisnuit cu orasul asta gri in care imi promisesm ca n-o traiesc mai mult de 20 de ani...M-am obisnuit cu oamenii astia morti pe dinauntru care se misca pe strazi doar in virtutea inertiei. M-am obisnuit cu o slujba care desi poarta numele a tot ceea ce-mi place sa fac nu-mi ofera mai nimic din ce-mi placea la ea pana acum. Dar e comod...e ok...asa...daca stric si acest echilibru...si asa precar...s-ar putea sa nu mai pot sa-mi revin nici la starea asta de continua asteptare...si atunci ce am sa fac???
Ce pot sa fac..decat sa
Astept...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

maybe it's santa you're waiting for..

Dec 18, 2006, 3:16:00 PM  
Blogger albeenah said...

ha ha ha ...ho ho ho...funny... but then again...ar fi trebuit sa ma astept la asa un comentariu ;)

Dec 18, 2006, 5:54:00 PM  
Blogger Sahara Penguin said...

Hai, mai, albina, ca n-o fi dracu' asa de gri...

Dec 18, 2006, 11:27:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tu nu ma stii, dar eu da. Si nu stiu daca din intamplare, sau asa a fost sa fie.
Nu ne-am cunoscut, nici macar intamplator, pe strazile gri si supraaglomerate din Bucuresti, dar simt ca esti singura care m-ar intelege si mi-ar putea da acel "sense of direction" la care tanjesc.

Si dupa atatea ezitari si eu sunt in asteptare...astept sa-mi dai o intalnire...fie ea si virtuala:)

I need your help! (desperate emoticon)

Dec 19, 2006, 2:53:00 PM  
Blogger albeenah said...

N-ai cum sa ma cunosti, daca eu nu te cunosc...ce scriu pe blog e prea putin...crede-ma! Insa as vrea sa pot sa te ajut...(in caz ca nu e vreo gluma proasta)...intalnire numai virtuala iti pot da (sunt totusi aspecte ale vietii mele pentru care nu mai astept ;))...la aceeasi adresa de mail pe yahoo k nick-ul meu .

Dec 19, 2006, 3:28:00 PM  

Post a Comment

<< Home