MandarineSlice

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, December 22, 2006

Si aproape ca a mai trecut un an...Eu nu zic inca "pa" celui care a trecut...chiar daca azi plec in concediu...iau blogu cu mine ...
Ieri m-a intrebat sefu' cum a fost anul asta. I-am raspuns ca am facut pasi ca de rac...unul inainte si doi inapoi...dar macar drumul pe care il am de recuperat il fac acum in2 si ador acest sentiment!!!
Nu-mi place sa fac bilanturi, nici "new year's resolutions" pentru ca nu respect decat lucrurile pe care le trec prin filtrul personal...Asa ca pot sa zic ca o sa fac si o sa dreg..atat timp cat nu realizez ca e nevoie sa fac si sa dreg...n-o sa le fac...asa ca sa ne linistim! In schimb stiu ce imi doresc pentru acest nou an...si ce va doresc si voua, tuturor care aveti rabdare sa ma mai cititi din cand in cand:
...Mult, mult soare....
....si puterea de a-l urma oriunde
Tocmai am aflat ca adevarul e numai unul si e numai al tau...sau nu...nu...e alt tuturor...e al majoritatii...ma rog...
Din ciclul "Astept"...astept sa mi se dea salariul...sa putem pleca acasa...Astept ca lumea sa se treazasca la spiritul sarbatorilor...si nu doar sa-l pretinda de la altii!!!
Astept un an mai bun....
Don't we all?
Therefore...concluzia este ca...I'm only human...and so is this blog!!!

1 Comments:

Blogger Patricia Marinescu said...

Sarbatori fericite si un an nou mai buuunnn!
Eu imi doresc din toate cele :D sa urmez soarele, mai ales p'ala mediteranean!!!
Puup

Dec 24, 2006, 8:31:00 AM  

Post a Comment

<< Home