MandarineSlice: Oracol de sfarsit de "scoala"...si de plictiseala

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, December 22, 2006

Oracol de sfarsit de "scoala"...si de plictiseala

Pe mine nu m-a tagguit nimeni la "proba cu oracolul" dar cum Irene a deschis calea tutror si cum eu sunt inca la servici si ma plictisesc teribil...cam pana pe la 5-6...si cum am avut o copilarie "pe multe meleaguri" si n-am apucat sa ma joc prea mult de-a oracolul...here goes...

1) Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand.
LOL - "In aceasta ordine de idei putem aminti frecventa asociere fulger-penis pe care o subliniaza Geza Roheim" (Dictionar de simboluri - volumul 2- Jean Chevalier, Alain Gheerbrant)

2) Fara sa verificati, cat e ora?
In jur de ora 12.00

3) Verificati
12.30

4) Cum sunteti imbracat?
In albastru -cap-coada; blugi albastru inchis, plover inspicat cu albastru si cerceii din Vama cu un model hipnotizant de spirala albastra pe fond negreu (ador cerceii astia!!!)

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La noul videoclip a lui U2 - Windows in the skies. Imi place, imi place, imi place!Nu mi-l mai pot scoate "din sistem"!

6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
Tasteaza colega mea, Irene, la calculatorul ei si un fasait monoton tot de calculator...tre neaparat sa bag nishte muzica in casti...

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Cand am iesit sa vin la servici se pune???
Am mai iesit si ieri in Barfly...vin fiert si tigari din foi...yum yum...muzica buna...lume destrabalata..all in all...nizzz

8) Ati visat ieri noapte?
daaaa...visez intens de cateva zile...azi noapte cred ca am visat de bine...dar nu-i asa important ce am visat...important e ca ma trezesc langa cine trebuie :)

9) Cand ati ras ultima data?
Acum cateva minute...dar mai mult pe fond nervos (vineri-22 decembrie- noi-inca la servici cu mici sanse de a scapa acasa inainte de 6!!!Somebody shoot mee!!!M-ar impusca colegii dar le e frica sa nu ramana singuri si pe ei sa nu mai aiba cine sa-i impuste!Somebody shoot us!!!)

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Idei frante si repinse...un poster cu una de succes...in rest...mult mult var alb si nishte aplice demodate

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
world peace...end to nuclear threats...Nu...pe bune acuma...ma framanta rau intrebarea asta...mai ales ca presimt ca o sa mi se inample foarte curand sa devin multimilionara...:)...probabil ca o casa cu piscina...interioara...sa pot inota si iarna si as asigura viitorul familiei mele ca eu mai am timp sa fac din nou banii astia ...:D

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Lemony Snicket - A series of unfortunate events...intotdeuna il revad cu aceeasi placere si rad ca tampita prin casa amintindu-mi de fazele lui Jim Carrey...that handsome Count Olaf...the most handsome count in the world!!!

13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Un om deeeeosebit de gras in troleu...care vroia sa se ridice de pe scaun si a trebuit sa faca un mega efort pentru ca nu-i permitea fizic burta...nu incapea in intervalul dintre scaunul lui si cel din fata sa...

14) Ce parere aveti despre acest chestionar?
E tampitel asha...enough for me to like it in vinerea asta plictisitoare

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca
Voi avea 2 copii...peste vreo 4-5 ani asa...


16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
hehe...o cam anticipasem p'asta...Selena imi place mie mult...dar e cam neobisnuit pentru romani...ar mai fi Amalia...Medeea...ceva cald si simpatic...nush...ma mai gandesc

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?
Aici e unul singur...si cel mai frumos nume din lume ...dupa parerea mea...Travis!!!
Daca ar fi sa dau si o varianta..in romana..ar fi Daniel..cred! Dar sper sa pot sa fac un copil in varianta engleza sa-l pot numi Travis.

18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Da...every single day of my life!!!

19) Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
"Iti promit ca n-ai sa te plictisesti!"

20) Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
As pune o femeie presedinte...sau cel putin intr-o functie de conducere foarte inalta.

21) Va place sa dansati?
Rup pantofi...nu gluma!!!

22) George Bush?
Pei vorba lui "Fooled me once...fooled me ...you can't get fooled again!"...mesajul meu catre americani...saracii de ei!

23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
Mi-e rusine...;))...Tanar si Nelinistit

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Mama...sa se mai distreze si ea..dar ea n-are blog:( ...apoi nush...Bono de la U2...Angelina Jolie ...si Edward Norton..ar fi interesant sa vedem ce au de zis...

Labels:

3 Comments:

Blogger Patricia Marinescu said...

sa stii ca l-am sustras si eu!

Dec 24, 2006, 9:01:00 AM  
Blogger Skandalouz said...

Sa inteleg ca asculti (ai ascultat) si Travis? :)

Dec 26, 2006, 10:50:00 AM  
Blogger albeenah said...

Of corzzz!!! Travis e excesiv de trist pe alocuri dar compenseaza pentru ca este si excesiv de linistitor si real prin alte locuri ;)

Jan 3, 2007, 6:10:00 PM  

Post a Comment

<< Home