MandarineSlice: Am lipsit ceva timp...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, October 03, 2008

Am lipsit ceva timp...

...dar am avut motive intemeiate...pot sa va aduc scutire ;)... de la preot.

Pentru a ne lamuri...nu mai simt nici altfel...si altfela....ci doar bine...si la fela...si nu prea pot sa vorbesc mai multe despre asta...Poate doar sa incurajez oamenii sa-si deschida sufletul mai mult (offline sau online ...daca sunt mai timizi)...pentru ca nu stiu daca e bine sau nu...dar eu l-am cunoscut pe "al meu pereche" pe blog. Asa ca datorez acestui blog macar o mentiune despre acest eveniment. Restul detaliilor sunt cam personale... deci the rest is history...as they say...history in the making :D

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

what can i say?! :X felicitari! multe felicitari - oriunde l-ai fi cunoscut, n-are niciun fel de importanta. :)) pentru eveniment am pus la timpul meu exact o poza din acelasi unghi. :)) i want more pics! >:D< felicitari! :D

Oct 13, 2008, 7:23:00 PM  
Blogger albeenah said...

multzam fain!!! pentru poze...da-mi un meil si iti tremet niste serii de pe flickr. pupici. da sa stii k la mine fu destuld e clasic...no punk-rock (decat cateva piese), no bocanci...doar voie buna

Oct 15, 2008, 2:01:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

cretacolorata@abgt.ro
classic and vintage are cooler i think :X

Oct 15, 2008, 5:02:00 PM  

Post a Comment

<< Home