MandarineSlice: less is more...even on mess

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, August 26, 2008

less is more...even on mess

Si iata-ma revenind cu un remarcabil eveniment din viata mea...cel mai notabil din ultimele 2 saptamani...am fost agatata pe mess de osas 12009... apocalipsa voua ;)
Credeam ca am depasit demult vremurile chat roomurilor cu fraze de debut gen asl pls (eu ca individ si noi ca omenire) insa ieri asteptarile mi-au fost inselate. Am fost abordata de acest ilustru necunoscut care s-a dat drept britanic si automat mi-a livrat si un numar de telefon cu prefix de +44. Nu se stie de unde sau cum a aterizat acest cavaler in viata mea...insa a incheiat monologul sau bizar cu o fraza care mi-a setat ziua pe coordonate de ras continuu asa...
CALL ME, LESS TALK

Asdar dragii mei...less is more than ever before pana si pe Internet.
Haiv de zigare and less talc to each otter mor to enjoy the corri-dor ;)

2 Comments:

Blogger Sahara Penguin said...

:)))))) hahahahahaha

Aug 26, 2008, 3:58:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

se pare ca n-ai mai intrat pe mirc in ultima vreme. cand esti gata sa te distrezi copios, alege celebrul canal #bucuresti. it's rejuvenating1 :))

Aug 27, 2008, 4:07:00 PM  

Post a Comment

<< Home