MandarineSlice: Heart's a mess

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, October 07, 2008

Heart's a mess


Ieri am fost la Anim'est...cred ca pentru prima oara de cand e acest festival la noi (I'm ashamed to admit)...la sectiunea music videos and advertising. Selectia n-a fost foarte impresionanta tin sa mentionez...foarte multe personaje Emo...taieri de vene...caderi in gol... in mare...clipuri dark si depresive... (mi s-a facut asa o pofta de un film Disney dupa ce am iesit...din ala cu cantecele si pasarele ciripind)...Au fost insa si cateva exceptii: Randes-vous...din partea Greciei (Rendez-vous’ Lena Platonos - Dir. Zina Papadopoulou, Petros Papadopoulos - Greece, 2008, 3’), Creation Museum (Creation Museum – Dinosaurs Dir.: Yellowshed, Todd Hemker, Soyeon Kim - USA, 2008, 0’30), a commercial for another film festival (Plakatkleber / Billsticker - International Trickfilm Festival Stuttgart trailer) - Dir. Conrad Tambour - Germany, 2008, 1’13 )...si acest clip postat aici de care m-am indragostit...(Hearts a Mess’ Gotye - Dir. Brendan Cook – Australia, 2007, 4’40)
Got
ye...artistul belgian are cateva chestii foarte misto de zis, daca dati un search pe youtube gasiti numai clipuri interesante de la el. Acum ascult melodia pe repeat...dc as fi fost in juriu in mod sigur intra la shortlist. Enjoy!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home