MandarineSlice: sa ne jucam cu timpul

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, February 19, 2009

sa ne jucam cu timpul

New Times are here...adica constat ca se inventeaza tot felul de ceasuri si noi metode de a reda timpul.
















In oricate feluri l-ai citi...timpul tot curge...si nu prea vad ultilitatea unui sistem mai alambicat de a "socoti" timpul decat cel clasic. Adica why waste any more time telling the time?
Ultimele 2 modele de exemplu mi se pare originale fara a fi dificile sau super-inovatore. Dar nah...asta e doar parerea mea .

Labels:

1 Comments:

Blogger oliviutza said...

Servus! Eu, blogul si magazinul meu online de cosmetice organice facem un
concurs "Fii blogger bio!", cu multe premii, detalii aici http://olivo.ro/cms.php?id_cms=8
si aici http://organicinromania.blogspot.com/. Poate te intereseaza..
Sa ai o seara mai faina decat vremea de afara :)

Olivia

Feb 20, 2009, 4:17:00 PM  

Post a Comment

<< Home