MandarineSlice: Hai la stup!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Saturday, March 07, 2009

Hai la stup!


In sfarsit...am pus pe picioare blogul mestesugaresc prin care pot sa raspandesc prin alte case (in afara de cele ale prietenilor) fagureii care-mi "chinuie talentul" deseori. Preturile sunt, zic eu, rezonabile, avand in vedere ca lucrez uneori ore intregi pe ele...grafica blogului probabil ca va mai fi imbunatatita...precum si logistica (deocamdata e la nivelul...iti place ceva...imi scrii pe mail, ne intalnim in oras si ti-l voi da ;). Acestea fiind zise un La multi ani calduros pentru toate femeile din viata mea...fara numar ;).
Iata florile superbe de 8 martie in prima mea vaza de dimensiuni mai mari ;)

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home