MandarineSlice: comanda pentru astazi: un barbat compartimentat

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, October 15, 2008

comanda pentru astazi: un barbat compartimentat


It's always useful to have a multi-purpose man at home to help you out. From Librarian to office boy to guardian of precious objects,Compartment Man - and his substantial physical assets - are at your service. This amenable giant, with his 34 small, medium and large compartments will store anything you give him. Designed by Susi and Ueli Berger, Comportment Man is sold by the Swiss furniture editor Röthlisberger. Choose between a natural finish and stained black. Just don't forget that he can't talk back. by Yvan Rodic

Uneori imi doresc si eu sa te stiu compartimentat. Sa stiu cum si de unde sa iau umorul atunci cand nu te prinzi de glumele mele, sa stiu de unde sa iau solutia de curatat cand imi murdaresti ochelarii. Cred ca un barbat compartimentat si aprovizionat cu de toate lipseste multora dintre noi.
 Ieri ne-am surpins pe strada vorbind despre mancaruri preferate, culori sau filme...de parca te cunosteam pentru prima data. Daca ai fi fost compartimentat bine...m-as fi dus repede la raftul cu indexul tau si as fi gasit rapid cartile care povesesc despre pasiunile si gusturile tale. Daca ai fi fost in forma de raft de biblioteca ti-as fi largit unele rafturi iar pe altele probabil ca as fi lasat sa se asterne praful...Mi-as fi plasat colectia de mini-broaste testoase exact pe raftul central si mai vizibil al tau. Insa dupa ce as termina  cu re-decorarea compartimentelor tale...m-as fi bosumfla rau...pentru ca desi as avea un barbat-biblioteca pe gustul meu...n-ar fi decat una prelucrata si pe care as putea s-o modific mereu. Mi-e teama ca de atatea modificari te-as putea uza si dezasambla pana te-as distruge de tot. Iar toate cartile tale se vor degrada si pagini din ele vor zbura aiurea in vant...fara sa aiba ocazia sa le citeasca nimeni cum trebuie. Adevarul e ca trebuie un suport solid pentru tot continutul tau...si compatimentele ai dreptul TU sa ti le ajustezi pe parcurs asa cum vrei. Nu te vreau de lemn si ma bucur de structura ta osoasa si de coloana vertebrala dreapta si corecta. Daca mai imi las razlet si neglijent un carnetel de notite printre cartlle tale, tu- cel de acum, n-ai sa mi-l iei si sa-l pui in compartimentul corespunzator, ai sa-l lasi acolo si ai sa tii cont de el, fara sa te plangi ca ocupa spatiu aiurea.  Mai bine un barbat mai ne-calculat dar cu intentii bune si... rafturi ingaduitoare in biblioteca banala de la ikea pe care sa le umplem incet incet impreuna.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home