MandarineSlice: I beat it!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, January 16, 2007

I beat it!


Astazi am invins monotonia si proasta dispozitie! Am ajuns tarziu la serviciu, facand tot ce era de facut prin casa pentru a nu lasa lucrurile in haosul imens in care le gasesc uneori cand ma intorc. Am iesit pe usa blocului si am dat Muse cat mai tare in player si fluturandu-mi paltonashul meu nou...verzui movuletz ...am decis s-o iau pe jos pentru ca nu veneau trolee...am ignorat toata lumea care se uita, as always, chioras la mine si chiar si o cearta intre doi politisti si un sofer "trasi" langa un trotuar...ce spuneau baietii astia de la Muse era "far more interesting" decat mahalageala cu politzaii!!!
La serviciu a fost full dar manageable...iar aku ma duc sa vad...finally...Stranger than fiction ...de care lumea bloggerilor pare extaziasta!!!
Yes yes..mandarines taste sweet again!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home